Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه آمریکایی گزارش داد نخست‌وزیر لبنان چند سال پیش مبلغ هنگفتی را به عنوان هدیه برای یک مدل اهل آفریقای جنوبی واریز کرده است. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، اسناد قضایی در آفریقای جنوبی نشان می‌دهد که «سعد الحریری» در سال ۲۰۱۳ مبلغی به میزان ۱۶ میلیون دلار را به یک مدل اهل این کشور هدیه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روزنامه «نیویورک تایمز» که به اسناد یک دادگاه در آفریقای جنوبی دست یافته، می‌نویسد الحریری با آن مدل آفریقایی در یک تفرجگاه ساحلی لوکس در کشور «جمهوری سیشل» آشنا شده و «رابطه‌ای» نیز با هم داشتند.

بر این اساس، الحریری در آن برهه متصدی پست نخست‌وزیری لبنان نبوده و انتقال پول نیز به نظر هیچکدام از قوانین این کشور یا آفریقای جنوبی را نقض نکرده است، اما افشای خبر بذل و بخشش هنگفت او در زمانی که لبنان در آستانه بروز بحران مالی است، اهمیت دارد.

نیویورک تایمز در ادامه این گزارش نوشت: «بحران مالی در حال ظهور در لبنان، باعث تظاهرات‌های ضد دولتی شده است. همچنین الحریری و دولت لبنان قصد دارند در ماه جاری وضعیت اضطراری اقتصادی در این کشور اعلام کرده و اقدامات ریاضتی در پیش بگیرند».

بر این اساس، الحریری و تیم رسانه‌ای او به سوالات این روزنامه درباره هدیه ۱۶ میلیون دلاری یا رابطه‌ای که با مدل مذکور داشته، پاسخ ندادند. با این حال الحریری این هدیه را در فاصله زمانی بین دو نخست‌وزیری خود پرداخت کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بحران مالی لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۱۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۲ نفر به دلیل واژگونی قایق جان باختند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شینهوا، به گفته مردم محلی و مقامات، تعداد قربانیان یک قایق غرق شده در جمهوری آفریقای مرکزی به ۶۲ نفر افزایش یافته است.

مدیر کل حفاظت مدنی جمهوری آفریقای مرکزی، توماس دیماس، روز دوشنبه به رسانه‌های محلی گفت که ما توانستیم ۶۲ جسد بی جان را بیرون بکشیم. ما از تعداد کل افراد زیر آب اطلاعی نداریم.

وی گفت: افراد بیشتری هنوز مفقود هستند.

این فاجعه زمانی رخ داد که یک قایق حامل بیش از ۳۰۰ نفر بر فراز رودخانه مپوکو در شهر بانگوی، مرکز جمهوری آفریقای مرکزی، واژگون و غرق شد.

کد خبر 6085764

دیگر خبرها

  • «کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • حضور کشور‌های بریکس در جشنواره فیلم مسکو
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • ۶۲ نفر به دلیل واژگونی قایق جان باختند
  • ایلکای گوندوعان؛ کاپیتانی بدون بازوبند و هدیه‌ای از سوی بهشت
  • ریختن بنزین بر آتش بحران های جهانی / تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان در مجلس آمریکا
  • ریختن بنزین بر آتش بحران های جهانی / تصویب کمک 95 میلیارد دلاری به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان در مجلس آمریکا
  • وام ۲.۱ میلیارد دلاری کره جنوبی به اوکراین
  • تصویب بسته‌ کمک مالی برای اسرائیل و اوکراین در کنگره آمریکا