Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@04:34:35 GMT

۸ بازیکن الهلال در آستانه محرومیت

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۰۱۶۷۳

تیم الهلال از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب به وقت ایران باید در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه قطر به مصاف السد برود.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب فردا به میزبانی تیم السد در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه با انجام دیدار این تیم برابر الهلال برگزار می شود.


تیم الهلال برای این بازی هشت بازیکن خود را در آستانه محرومیت می بیند، عبدالله عطیف، سلمان فرج،گومیس، ناصرالدوساری، علی البلیهی، هتان باهبری، وویونگ هشت بازیکنی هستند که اگر امروز از احمد الکاف داور این دیدار کارت زرد دریافت کنند نمی توانند در ورزشگاه خانگی خود تیمشان در دیدار برگشت برابر السد به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته در این لیست تنها شاید گومیس، سلمان فرج و وویونگ بازیکنانی باشند که عدم حورشان ضربه مهلکی را به تیم لوچسکو بزند.

 

عربستان الهلال عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان الهلال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۱۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال الهلال عربستان روز چهارشنبه در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل میزبان خود، العین امارات، با نتیجه 2 بر 4 شکست خورد.

با این شکست، رکورد پیروزی‌های الهلال در 34 مسابقه در تمام تورنمنت‌ها متوقف شد، اما سالم الدوساری با گلزنی در این مسابقه توانست یک رکورد ویژه برای خود به ثبت برساند.

الدوساری در این بازی یکی از دو گل الهلال را به ثمر رساند و تعداد گل‌های خود را در این دوره از مسابقات به 5 گل رساند. این اولین باری است که الدوساری در یک فصل در لیگ قهرمانان آسیا 5 گل به ثمر می‌رساند. پیش از این بهترین آمار او 4 گل (در فصل 2021-2022) بوده است.

علاوه بر این الدوساری در 18 بازی اخیر خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا روی 17 گل تاثیرگذار بوده است (11 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل) که این یک آمار منحصربه‌فرد برای او محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • سه پنالتی علیه الهلال، یکی از یکی درست‌تر!
  • آتش‌بس در غزه؛ محور رایزنی‌های وزیر خارجه ترکیه با هنیه در دوحه
  • فقر و محرومیت اجتماعی؛ دغدغه اصلی رای‌دهندگان در آستانه انتخابات پارلمان اروپا
  • شبیخون تیم متمول لیگ به باشگاه پرسپولیس؛ ۴ ستاره در آستانه خروج
  • اسبقی: از حالا به السد فکر می‌کنم
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!
  • یک تیم لیگ برتری در آستانه‌ی محرومیت
  • بازی‌های لیگ برتر ایران در چه صورتی بدون تماشاگر می‌شوند؟
  • بازیکن استقلال در آستانه جدایی