Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@07:21:04 GMT

لزوم رفع مشکلات فاضلاب در شهر اهواز

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۰۱۷۲۱

لزوم رفع مشکلات فاضلاب در شهر اهواز

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بابک دین پرست معاون امور اقتصادی وزارت کشور گفت: مقام معظم رهبری و دستور رئیس‌جمهور در خصوص رفع مشکل فاضلاب اهواز تاکید کردند و باید از این ۲ دستور طلایی برای رفع این مشکل استفاده کرد.

او افزود: لازم است به هر طریقی شده این مشکل مرتفع شود چرا که نشست‌های خیابانی برای بحث بهداشت عمومی بسیار نگران کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دین پرست تصریح کرد: پروژه طرح ساماندهی کارون یکی از پروژه‌های با اهمیت است که کم کاری‌های صورت گرفته، قابل دفاع نیست چرا که رودخانه‌ای که می‌تواند اهرم قوی برای رونق گردشگری این استان باشد اکنون به خاطر ورود فاضلاب در چندین نقطه به کارون، حتی ساکنان این شهر نمی‌توانند به آن نزدیک شوند.

معاون امور اقتصادی وزارت کشور بیان داشت: رودخانه‌های بسیاری رو به نابودی هستند و باید بتوانیم با نجات دادن آن‌ها امانت‌دار خوبی برای محیط زیست باشیم.

انتهای پیام/م

توجه به مشکلات فاضلاب شهری در اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کشور مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۱۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مردمی فرمانده فراجا خوزستان در مسجدزین العابدین (ع) اهواز

به  گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در راستای پاسخگویی به نظرات، انتقادات، دیدگاه‌ها و مشکلات مردمی در خصوص عملکرد پلیس، سردار  سید محمود میرفیضی  فرمانده انتظامی استان خوزستان به همراه جمعی از معاونان و رؤسای پلیس‌های تخصصی با حضور در مسجد زین العابدین (ع) منطقه حصیر آباد به مشکلات انتظامی شهروندان رسیدگی می‌کند.

این دیدار مردمی فردا روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

 شهروندان اهوازی می‌توانند برای اخذ نوبت جهت دیدار حضوری با فرماندهی انتظامی استان خوزستان به شماره تلفن ۱۹۷ تماس حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • سند دار شدن بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از رودخانه‌های کشور
  • اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون
  • عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سد کارون ۳ به ایذه اجرا شد
  • اصلاح و بازسازی ۱۷۰۵ متر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر جوانرود
  • دیدار مردمی فرمانده فراجا خوزستان در مسجدزین العابدین (ع) اهواز
  • تقدیر شهرداری اهواز از حمایت‌های شركت نفت و گاز كارون
  • سه بعلاوه یک، حکایت زندگی پرفراز و نشیب خانواده اهوازی+فیلم
  • اوقات شرعی اهواز، ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳