Web Analytics Made Easy - Statcounter

حدود 500 نفر از کارمندان سابق شرکت انگلیسیِ "رایت باس" و خانواده های آنها اعتراض خود را در خارج از کلیسایی که میلیون ها پوند کمک مالی از صاحبان ورشکسته سازنده اتوبوس دریافت کرده، برگزار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ کارمندان سابق شرکت انگلیسیِ سازنده اتوبوس "رایت باس" به خاطر کمک های میلیونی به کلیسا تظاهرات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تظاهرکنندگان در خارج از کلیسای انجیلی که با مالکین سازنده اتوبوس مرتبط است، گرد هم آمدند.

حدود 500 نفر از کارمندان سابق رایت باس و خانواده های آنها اعتراض خود را در خارج از کلیسایی که میلیون ها پوند کمک مالی از صاحبان ورشکسته سازنده اتوبوس دریافت کرده، برگزار کردند.

به گفته گاردین، هفته گذشته حدود 1200 شغل در لندن از بین رفت. اتحادیه هشدار داده که ممکن است 1700 شغل دیگر در زنجیره تأمین شرکت مهندسی در معرض خطر باشند.

"کالین گراهام" مباشر فروشگاه یونایت گفت: "کارگران سابق از جمله نگهبانان خصوصی شاغل در رایت باس با پوشیدن لباس هایی با شعار "مشاغل ما را نجات دهید" و حمل پلاکاردهایی با نوشته های "طمع بی شرم" و "آنچه می کارید را درو می کند" دست به اعتراض زدند.

 

وی افزود: ""سِر ویلیام رایت" بنیانگذار این شرکت که هنگام ورود به کلیسا تشویق شد، به کارگران گفته بود که از نحوه اقدامات پشیمان است."

گراهام ادامه داد: "ما اینجا نیستیم که تمام خانواده رایت را شرمنده کنیم. ما اینجا هستیم تا تنها "جِف رایت" را خجالت زده کنیم."

"جِف رایت" پسر بنیانگذار و سهامدار اصلیِ شرکتِ هلدینگِ گروه رایت است.

گروه "کُرنِر اِستون" شرکت مادر رایت باس، بین سال های 2012 تا 2017 بیش از 16.1 میلیون پوند به خیریه اهدا کرد. بخشی از این کمک ها به سرمایه گذاری در گسترش کلیسای "گرین پُسچِرز" یک کلیسای انجیلی در بالی‌مِنا به سرپرستی جِف رایت کمک کرد.

 

این شرکت همچنین 2 میلیون پوند سود سهام خود را به سهامدارانی که طی دوره 5 ساله توسط جف رایت و گروهی موسوم به اعتماد به کلیسای انجیلیِ رایت (Wright Evangelical Trust) وارد شرکت شده بودند، پرداخت کرد.

کُرنِر اِستون در سال 2017، علیرغم زیان 1.7 میلیون پوندی در مقایسه با سود 10.8 میلیون پوندی در سال گذشته، 400،000 پوند سود سهام و 4.15 میلیون پوند کمک های خیرخواهانه پرداخت کرد.

گراهام گفت: "این شرکت چگونه می تواند بدون مراقبت از نیروی کار و حفظ ادامه کار شرکت به کلیسا کمک کند؟ این همان چیزی است که می خواهیم پاسخ دهیم."

جف رایت طی اظهاراتی گفت: "من از تمام نمایندگان منتخب و افراد با نفوذ جامعه می خواهم تا به پایان دادن این ارعاب و ترس کمک کنند."

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۱۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل ۲۸ کارمند خود را پس از اعتراض به همکاری با دولت اسرائیل اخراج کرد

شرکت گوگل ۲۸ نفر از کارکنان خود را که به قرارداد‌ فناوری این شرکت با دولت اسرائیل اعتراض کرده بودند،‌ اخراج کرد.   گوگل ۲۸ کارمند خود را که در اقدامات اعتراضی نسبت به قرارداد «پروژه نیمبوس» در دفاتر این شرکت مشارکت کرده بودند، از کار برکنار کرد.   اخیرا شماری از کارمندان گوگل در حرکتی اعتراضی وارد دفاتر این شرکت در نیویورک و سانی‌ویل شدند و حاضر به خروج نشدند.    مقامات این شرکت می‌گویند که معترضان مانع کار سایر کارمندان شدند و از دسترسی آنها به امکانات جلوگیری کردند و همین باعث شد مدیران با پلیس تماس بگیرند.   گوگل در ایمیلی برای کارکنان نوشت که این اقدام اعتراضی «غیرقابل قبول و به‌شدت مخرب» بوده و کارکنان «احساس خطر کردند».   شرکت گوگل و آمازون مدتی است که قراردادی با نام «پروژه نیمبوس» به ارزش ۱.۲ میلیارد دلار با دولت و ارتش اسرائیل منعقد کرده‌اند.   از همان ابتدای راه‌اندازی «پروژه نیمبوس» در سال ۲۰۲۱ میلادی جمعی از کارمندان گوگل به آن اعتراض کردند.    آنها همان زمان گفتند که این فناوری می‌تواند به نیروهای نظامی اسرائیل در نظارت و آسیب رساندن به فلسطینیان کمک کند.   گوگل تا حد زیادی از انتشار جزئیات قرارداد خودداری کرده است. با این حال وب‌سایت «اینترسپت» در سال ۲۰۲۲ میلادی گزارش داد که اسناد آموزشی پرسنل دولت اسرائیل نشان می‌دهد که نرم‌افزاری که گوگل ارائه می‌کند، می‌تواند چهره افراد را شناسایی کند، حالات عاطفی را از روی حالات چهره اندازه‌گیری کند و اشیاء را در تصاویر ویدئویی ردیابی کند.   سال گذشته نیز پس از آغاز جنگ غزه و همزمان با برگزاری همایش سالانه «سکوی ابری گوگل» جمعی از کارمندان این شرکت با بنر بزرگی با مضمون «پروژه نیمبوس گوگل به آپارتاید اسرائیل دامن می‌زند» در انتقاد به این قرارداد دست به اعتراض زدند.   با این حال گوگل مدعی است که «پروژه نیمبوس» به محموله‌های کاری حساس و طبقه‌بندی شده یا نظامی و سرویس‌های اطلاعاتی ارتباطی ندارد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تظاهرات حمایتی از عملیات موشکی علیه اسرائیل
  • گوگل کارمندان معترض به همکاری با اسرائیل را اخراج کرد!
  • غیرقابل دسترس ترین مکان عبادت روی سیاره زمین! (+عکس)
  • گوگل ۲۸ کارمند خود را پس از اعتراض به همکاری با دولت اسرائیل اخراج کرد
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در تل آویو علیه کابینه نتانیاهو
  • تظاهرات علیه نتانیاهو امروز هم ادامه یافت
  • اعتراض کارمندان گوگل به همکاری این شرکت با اسرائیل
  • موج جدید اخراج‌ها در گوگل
  • گوگل کارمندان بیشتری را اخراج می کند
  • تحصن کارمندان گوگل در اعتراض به همکاری این شرکت با رژیم صهیونیستی