Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانم سعیدی می‌گوید: متاسفانه در هیئت‌رئیسه فراکسیون با انتشار اسامی اعضا برای شفاف‌سازی موافقت نشد. ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

فاطمه سعیدی سخنگوی فراکسیون امید(اصلاح‌طلبان) مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره تدوین گزارش عملکرد اعضای فراکسیون در 3 سال گذشته، گفت: این گزارش در حال تدوین است و احتمالاً تا 20 روز آینده نهایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزینه‌های فراکسیون امید برای انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس نهایی شدلیست فراکسیون امید برای انتخابات هیئت رئیسه پارلمان مشخص شد+اسامی

وی درباره فعالیت‌های انتخاباتی فراکسیون امید، اظهار داشت: برای انتخابات پیش‌رو قطعاً فراکسیون برنامه‌های دارد و پیش از ورود به انتخابات ارزیابی از فعالیت‌های که اعضا در مجلس دهم انجام داده‌اند خواهیم داشت و اگر قرار بر حمایت از فردی باشد قطعاً بر اساس آن ارزیابی‌ها خواهد بود.

نماینده تهران در مجلس درباره انتشار لیست اسامی اعضای فراکسیون، گفت: این پیشنهاد وجود داشت که لیست اسامی فراکسیون را اعلام کنیم ولی متاسفانه در این زمینه توافقی انجام نشد و لیست منتشر نشد.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: اعضا موافق انتشار اسامی بودند وتصمیم گرفته شده بود در این زمینه شفاف‌سازی انجام شود که متاسفانه در هیئت‌رئیسه فراکسیون با انتشار اسامی موافقت نشد.

انتهای پیام/

R1373/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۱۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران

به گزارش "ورزش سه"، فردیناندو دی‌جورجی سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا اسامی سی بازیکن را برای لیگ ملتهای والیبال اعلام کرد که در بین این بازیکنان باز هم خبری از ایران زایتسف ستاره سابق این تیم نیست.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تفکیک پست ها:

پاسورها: سیمونه جیانلی، ریکاردو اسبرتولی، مارکو فالاسچی و پائولو پورو

دریافت کننده ها: الساندرو میکلتو، دنیله لاویا، توماسو رینالدی، لوکا پورو، ماتیا بوتولو، فرانچسکو رچینه، داویده گاردینی و فرانچسکو سانی

سرعتی‌زن ها: روبرتو روسو،جیانلوکا گالاسی، سیمونه آنزانی، لئاندرو موسکا، جووانی سانگوینتی، لورنزو کورتسیا، مارکو ویتلی،  گابریله دی‌مارتینو ادواردو کانسچی

قطر پاسورها : یوری رومانو، جولیو ماگالینی، لورنزو سالا، الساندرو بوولنتا و فابریزیو جیرونی

لیبرو ها: فابیو بالاسو، دامیانو کاتانیا مارکو جا جینی و گابریله لائورنزانو

تیم ملی والیبال ایتالیا در بازی دوم خود در لیگ ملتهای به مصاف تیم ملی والیبال ایران خواهد رفت، ایتالیا نیز همچون ایران نتوانسته سهمیه المپیک پاریس کسب کند.

دیگر خبرها

  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟
  • رائفی‌پور برای دور دوم هم لیست می‌دهد!
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات رئیسه مجلس آینده