Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) بر اهمیت برگزاری انتخابات فراگیر در کرانه باختری و نوار غزه با توافق ملی و همچنین اهمیت تحقق وحدت ملی تاکید کرد. ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، اسماعیل هنیه شامگاه دوشنبه در دفتر خود در شهر غزه، میزبان رهبران جبهه خلق برای آزادی فلسطین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در چارچوب تقویت روابط دوجانبه و بررسی مسائل سیاسی و همبستگی با جبهه خلق و اعضایش برگزار شد که در کرانه باختری هدف هجمه نظامیان صهیونیتس قرار گرفته‌اند به ویژه سامر عربید از رهبران این جنبش که در معرض شکنجه‌گری شدید سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

تاکید هنیه بر موافقت حماس با ابتکار گروه‌های فلسطینی برای پایان دودستگی

هنیه در این دیدار بر اهمیت برگزاری انتخابات فراگیر در کرانه باختری و نوار غزه با توافق ملی و نیز بر موضع  حماس در حمایت از دیدگاه هشت گروه فلسطینی برای تحقق وحدت و پایان شکاف تاکید کرد.

یورش نظامیان صهیونیست به منازل مردم در کرانه باختری

خبر دیگر اینکه نظامیان رژیم اشغالگر امروز سه شنبه نیز به برخی مناطق کرانه باختری حمله کردند که در نتیجه آن درگیری‌هایی میان متجاوزان و مردم این مناطق رخ داد. از جمله درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در ورودی شهرک کوبر در شمال رام الله رخ داد.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل حماس اسماعیل هنیه نوار غزه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل حماس اسماعیل هنیه نوار غزه اسرائیل حماس اسماعیل هنیه نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۱۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هوایی اسرائیل به مسجدی در شمال غزه

منابع خبری بامداد سه‌شنبه از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مسجدی در شمال نوار غزه خبر دادند که شماری شهید و زخمی برجای گذاشت.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، هواپیما‌های رژیم صهیونیستی مسجد شهدای الفاخوره در اردوگاه جبالیا واقع در شمال غزه را هدف قرار دادند.

تیم‌های دفاع مدنی درحالی در حال خارج کردن پیکر شهدا و مجروحان این حمله از زیر آوار‌ها هستند که بر اساس گزارش‌ها در این حمله یک نفر شهید و ۹ نفر هم زخمی شده‌اند.

همچنین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک منزل مسکونی در محله تل السلطان واقع در غرب رفح در جنوب غزه را هدف قرار دادند که بر اثر آن چهار نفر شهید شدند.

بنا بر این گزارش، خودرو‌های زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در شرق شهر خان یونس واقع در جنوب غزه نیز اقدام به تیراندازی به سمت فلسطینیان کردند.

در همین پیوند، نظامیان صهیونیستی در کرانه باختری هم به مناطقی در این منطقه یورش برده و با فلسطینیان درگیر شده‌اند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست به شرق شهر جنین یورش بردند و در پی آن آژیر هشدار در این شهر به صدا درآمده است.

نظامیان صهیونیست همچنین در یورش به شهرک حبله در جنوب شهر قلقیلیه اقدام به بازداشت شماری از فلسطینیان کردند.

همزمان با جنگ مستمر در غزه، با تشدید عملیات ارتش رژیم صهیونیستی، شهرک نشینان این رژیم نیز حملات خود در کرانه باختری را افزایش دادند که بر اساس داده‌های وزارت بهداشت در غزه، تا شامگاه جمعه در کرانه باختری ۴۶۳ فلسطینی شهید و حدود ۴ هزار و ۷۵۰ نفر زخمی شده‌اند.

دیگر خبرها

  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • عملیات نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و غزه علیه اشغالگران
  • وقوع درگیری میان جوانان فلسطینی و متجاوزان به کرانه باختری
  • حمله هوایی اسرائیل به مسجدی در شمال غزه
  • شهادت نوجوان فلسطینی در نابلس به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • یورش نظامیان صهیونیست به نابلس/ شهادت جوان فلسطینی+ فیلم
  • فراخوان حماس برای تشدید مقاومت مردمی در کرانه باختری
  • ایستادگی جوانان فلسطینی مقابل نظامیان صهیونیست در کرانه باختری
  • فراخوان حماس برای تشدید تقابل با اشغالگران در کرانه باختری