Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهری از رفع کامل مشکل آب لوله کشی مواکب موقعیت آبادان در مرز شلمچه خبر داد و گفت: مشکلات آب لوله کشی مواکب از روز یکشنبه کاملا حل شده و مواکب از امروز در راستای استقبال، پذیرایی و خدمات رسانی به زائران اربعین اقدام می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «محمد طاهری» شب گذشته (دوشنبه ۸ مهر) ضمن بازدید از روند خدمات رسانی و اتصال آب مورد نیاز مواکب موقعیت شهرستان آبادان در مرز شلمچه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این ایام روزانه به صورت سه وعده صبح، ظهر و شب به مواکب موقعیت شهرستان آبادان در مرز شلمچه مراجعه می کنیم و شروع بازدیدهای ما نیز از موکب شهرستان اروندکنار آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان افزود: نیروهای اداره برق به صورت شبانه روزی در این موقعیت مستقر هستند و هر لحظه که برای برق اتفاقی رخ دهد نیروها در محل حضور دارند؛ خوشبختانه پیش بینی لازم برای تامین و توزیع آب آشامیدنی بین موکب های آبادان مستقر در شلمچه انجام شده است.

 

وی به اتصال لوله های آب مواکب موقعیت شهرستان آبادان اشاره کرد و اذعان داشت: تا روز شنبه مواکب با مشکل آب مواجه بودند که این مشکل به آن دلیل بود که از سال گذشته ۵۰۰ متر لوله آب در موقعیت مواکب این شهرستان در شلمچه به سرقت رفته بود و تهیه این مقدار لوله نیازمند پیگیری های جدی از طریق اداره آبفا شهرستان و استان داشت.

 

طاهری تصریح کرد: با پیگیری هایی که از طریق آبفای شهرستان آبادان و استان انجام شد خوشبختانه لوله و ملزومات لازم سریعا با دستور مدیر آبفای آبادان خریداری و عملیات نصب آن اجرایی شد و از روز یکشنبه مواکب موقعیت آبادان مستقر در مرز شلمچه از آب لوله کشی بهره مند شدند.

 

وی اضافه کرد: از روز آغاز استقرار مواکب موقعیت آبادان در مرز شلمچه نماینده تام الاختیار اداره آبفا آبادان در این منطقه حضوری فعال داشتند، اما به دلیل عدم وجود لوله های مورد نیاز این عملیات به تعویق افتاده بود که خوشبختانه این مشکل نیز حل شد و اکنون کلیه مواکب موقعیت شهرستان آبادان دارای آب لوله کشی هستند.

 

وی از استقرار چهار دستگاه تانکر آب رسان به صورت شبانه روزی در موقعیت آبادان خبر داد و ابراز کرد: این تانکرها آب شرب مورد نیاز مواکب را توزیع می کنند که از این تعداد یک تانکر توسط شهرداری چوئبده آب حیات را با هماهنگی آبفای آبادان و یک دستگاه تانکر ۱۵ هزار لیتری نیز توسط پتروشیمی آب گتوند را به صورت روزانه در میان مواکب توزیع می کنند.

 

دبیر ستاد اربعین فرمانداری ویژه آبادان عنوان کرد: خوسبختانه اکنون آب شرب و آب مورد نیاز مواکب برای شستشو تامین شده و مشکلی نیز وجود ندارد و در صورت بروز هر گونه مشکلی سریعا نسبت به رفع آن اقدام می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: به کلیه مواکب اعلام کردیم که برای ما هیچ محدودیتی در پر کردن مخازن آب آنها وجود ندارد و با همکاری آبفای شهری و روستایی شهرستان آبادان سریعا اقدام می شود.

 

وی بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان آبادان توسط ستاد اربعین استان به عنوان معین شهرستان آبادان انتخاب شده و بنا بر وظیفه چنانچه مواکب موقعیت های دیگر نیازمند کمک و امکاناتی باشند به آنها نیز خدمات رسانی خواهیم کرد؛ البته خدمات ارائه شده در موقعیت مواکب شهرستان آبادان از سایر خدماتی که به دیگر مواکب موجود در شلمچه ارائه می شود جداست.

 

معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان از حل مشکل آب لوله کشی مواکب موقعیت آبادان در مرز شلمچه خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه مشکلات آب لوله کشی مواکب از روز یکشنبه کاملا حل شده است و مواکب از امروز در راستای استقبال، پذیرایی و خدمات رسانی به زائران اربعین اقدام می کنند.

 

وی به پذیرایی از زائران اربعین حسینی در مواکب موقعیت آبادان اشاره کرد و یادآور شد: مواکب موقعیت آبادان روزانه با توزیع سه وعده غذایی، میان وعده، چای و قهوه از زائران ابا عبدالله الحسین (ع) پذیرایی می کنند.

 

طاهری با بیان اینکه موکب اروندکنار در کنار سایر مواکب آبادان همانند سال های گذشته به زائران خدمات رسانی می کند ادامه داد: امسال نیز برای نخستین بار یک موکب از شهر چوئبده به جمع مواکب خدمات رسان به زائران اربعین افزوده شده است.

 

وی از صدور ۲ کارت تردد خودرو برای هر کدام از ادارات شهرستان آبادان خبر داد و گفت: صدور کارت تردد خودرویی برای ادارات شهرستان توسط فرمانداری و برای سایر بخش ها مانند مواکب نیز توسط ستاد عتبات عالیات شهرستان انجام می شود که طبق برنامه ریزی انجام شده امسال برای هر اداره صدور ۲ فقره کارت تردد خودرو پیش بینی و اعلام شده است.

 

وی اظهار داشت: در این راستا تاکنون ۹۴ دستگاه خودرو از سوی ادارات مختلف شهرستان برای صدور کارت تردد معرفی شدند که لیست آنها نیز در اختیار سازمان منطقه آزاد اروند قرار داده شده است.

 

معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان اضافه کرد: با توجه به خدمات رسانی شهرداری آبادان در مرز شلمچه و نوع فعالیت صدا و سیما بیشترین کارت تردد صادره برای این دو واحد پیش بینی شده است.

 

وی از استقرار ۱۲۵ موکب در موقعیت آبادان در مرز شلمچه خبر داد و عنوان کرد: این تعداد موکب در ایام اربعین حسینی در موقعیت آبادان به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) خدمات رسانی می کنند تا زائران در مسیر تردد با مشکلی مواجه نشوند.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین حسینی پیاده روی اربعین کانون های مساجد اربعین هفته دفاع مقدس موکب اربعین ایلام فرمانداری ویژه آبادان مرز بین المللی شلمچه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی آب لوله کشی ستاد اربعین حسینی مشکل آب شرب تامین آب شرب خدمات رسانی به زائران مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۲۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، شماری از مردم در تماس با تحریریه خبر از کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های آبادان خبر دادند.

این موضوع رو از معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آبادان پیگیر شدیم که گفت: توزیع مستمر شیر خشک در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان در حال انجام است بنابراین مردم در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

زینب جوانمردی افزود: از ابتدای سال تاکنون در شهرستان آبادان ۳۲ هزار و ۵۶۴، در خرمشهر ۱۵ هزار و ۲۴۷ و در شادگان ۱۱ هزار و ۶۷۴ قوطی شیر توسط داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان خریداری و وارد منطقه  شده است.

 در حال حاضر در شهرستان آبادان ۵ هزار و ۵۴، در خرمشهر ۴ هزار و ۱۹ و در شادگان سه هزار و ۱۸۷ قوطی شیر در داروخانه‌ها موجود است.

وی همچنین از اختصاص دو سهمیه شیرخشک تا پایان فروردین سال جاری به جنوب غرب خوزستان خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد