Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه نانوایان کرج گفت: استانداری البرز هنوز مصوبه‌ای برای افزایش قیمت در کرج صادر نکرده است.

حجت الله نصیری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، گفت: قیمت نان تا دو یا سه روز آینده با برآورد هزینه تمام شده مشخص می‌شود.

وی در ادامه افزود: در شش سال اخیر، دستمزد کارگر، هزینه حمل و نقل، برق، آب و خیلی چیزهای دیگر افزایش یافت اما قیمت نان ثابت ماند؛ در بسیاری از موارد قیمت تمام شده از قیمت فروش چندین برابر بیشتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیری در خصوص افزایش قیمت نان گفت: اگر در طول چند سال گذشته قیمت نان سالیانه فقط پنج درصد افزایش پیدا می‌کرد، هم افزایش ناچیزی بود هم به نانوایان کمک می‌شد و راضی بودند.

وی با بیان اینکه در مدت اخیر قیمت در برخی از نانوایی‌های آزاد پز رقابتی بود و هر نانوایی قیمت مورد نظر خود را داشت، افزود: البته این افزایش قیمت نان، برای نانوایی‌های آزاد پز نوعی اعلام قیمت رسمی و برای نانوایی‌های دولتی افزایش قیمت است.

رئیس اتحادیه نانوایان در پایان گفت: برخی از نانوایان خودسرانه دست به افزایش قیمت نان در چند روز اخیر زده‌اند که امیدواریم زودتر قیمت‌ها مشخص شود تا دچار چنین وضعیتی نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی نانوايي منطقه البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۲۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب اعتبارات جهت جبران خسارات سیل اخیر

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نشستی با حضور محمدعلی حاتمی زاده رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، مدیر آب و خاک و مسئولین دفاتر در خصوص خساراتِ سیل اخیر و مسائل مربوط به حوزه آب و خاک در محل دفتر این مدیریت برگزار شد.

 

 بشارتی مدیر آب و خاک  سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، ضمن خوشامدگویی به رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اظهار داشت: دستگاه‌های متولی با همکاری جهادکشاورزی باید هرچه سریعتر نسبت به پیگیری، جذب و نظارتِ اعتبارات مربوطه، جهت جبران خسارات سیل اخیر اقدام نمایند.

 

عزیزیان معاون آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان یزد نیز اضافه کرد: بازدید‌های مستمر توسط کارشناسان، جهت بررسی و برآورد خسارت سیل صورت گرفته و اکنون میتوان با کمک‌های بلاعوض و اعتبارات مربوطه توام با مشارکت مردم در صدد جبران خسارت سیل اخیر اقدام نمود.

 

حاتمی زاده رئیس سازمان جهادکشاورزی استان نیز گفت: در تخصیص اعتبارات دولتی، اولویت با پروژه‌هایی میباشد که در افزایش تولید نقش بسزایی داشته و پروژه‌هایی که در آن تغییر کاربری صورت گرفته، علاوه بر در نظر گرفتن وجه حقوقی کیفری برای مسببین، هیچ گونه اعتبارات دولتی در این راستا به آن‌ها تعلق نخواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + میزان افزایش قیمت نسخه‌ها
  • جذب اعتبارات جهت جبران خسارات سیل اخیر
  • یک پیش‌بینی جالب درباره عدد دلار در خرداد و تیر/ قیمت دلار چه تغییری می‌کند؟
  • بیت‌کوین بعد از هاوینگ صعودی است؟ / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲ ارديبهشت
  • بازار رمزارز‌ها / قیمت بیت‌کوین بعد از هاوینگ صعودی است؟
  • سطح کشت گلخانه‌ای در استان بوشهر افزایش می‌یابد