Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ویندزور جان»  دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به «ابراهیم شکوری»  سرپرست دبیرکلی به منظور بازنشستگی «مسعود عنایت» از زحمات وی تقدیر و تشکر کرد.

در این نامه آمده است: مراتب تشکر و قدردانی خود را از «مسعود عنایت» بخاطر مشارکت وی در رشد و باروی داوری در آسیا اعلام می‌نماییم.

عنایت یک مدرس و ناظر داوری ارزشمند بوده است که فداکاری، شور و اشتیاق وی برای ارتقاء بازی فوتبال برای تمام کسانی که با وی کار کرده اند، واضح و آشکار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای وی آرزوی موفقیت و سلامتی داریم.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا مسعود عنایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی جنجالی رئال درست بود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که بارسلونا با گل آندریاس کریستنسن مقابل رئال مادرید جلو افتاده بود اما وینیسیوس جونیور توانست از روی نقطه پنالتی بازی را مساوی کند.

ابتدا در دقیقه ۵ بازی کریستنسن که موفق شده بود در بازی رفت برابر پاری سن ژرمن هم گلزنی کند، موفق شد از روی ارسال کرنر رافینیا و خروج اشتباه آندری لونین دروازه میزبان را باز کند.

برتری بارسایی‌ها عمر چندانی نداشت. پس از گل مدافع دانمارکی، مادریدی‌ها بارسلونا را تحت فشار گذاشتند و به موقعیت‌هایی هم دست یافتند.

در دقیقه ۱۷ بازی لوکاس واسکز از سمت راست حرکت کرد و به شکلی فوق‌العاده از ژوائو کانسلو گذشت اما پائو کوبارسی اجازه نداد واسکز بیشتر پیشروی کند و او را درون محوطه جریمه سرنگون کرد تا داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان دهد. حالا نوبت به هنرنمایی وینیسیوس جونیور رسید. او پشت توپ قرار گرفت و ضربه‌اش را به سمت راست زد، با اینکه ترشتگن مسیر توپ را درست تشخیص داد موفق به مهار آن نشد و بازی خیلی زود به تساوی رسید.

برخی از هواداران و حتی بازیکنان بارسلونا اعتقاد داشتند تصمیم داور برای اعلام پنالتی درست نبوده اما در اولین کارشناسی‌ها پس از این اتفاق، داوران اسپانیایی تصمیم داور را تایید کردند.

مارکا:
پرز بورول، کارشناس داوری مارکا، در مورد صحنه پنالتی گفت:«اولین تماس کوبارسی با لوکاس واسکز است که او را سرنگون می‌کند، بنابراین قطعا پنالتی است.»

آاِس:
ایتورالده گونزالز، کارشناس داوری نشریه آاِس هم پنالتی را تایید کرد و گفت:«این یکی از آن صحنه‌هایی است که مدافع اول به پای بازیکن حریف ضربه می‌زند، پس پنالتی قطعا درست است.»

دیگر خبرها

  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • فرش قرمز آسیا زیرپای داوران زن ایرانی؛ کولاک گلاره و زری در بانکوک
  • بازتاب جهانی عملیات وعده صادق نشان از اقتدار ایران دارد
  • پنالتی جنجالی رئال درست بود (عکس)
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت از قلعه‌نویی و یک مربی ایرانی به گردهمایی مربیان بزرگ قاره
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا