Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ سیدمحمود علیزاده طباطبایی؛ وکیل محمدعلی نجفی در پرونده قتل مرحومه میترا استاد از چندی پیش ادعایی را مبنی بر دستگیری و آزادی یک شخص ناشناس را در پرونده قتل مرحوم میترا استاد عنوان کرده است.

علیزاده طباطبایی مدعی شده فردی از لحظه اول قبل از ورود دختر، داماد و راننده آقای نجفی و پسر خانم میترا استاد داخل منزل بوده که وقتی اینها داخل منزل می‌شوند وی آنجا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهارات خود مدعی شده این فرد دستگیر می‌شود و خودش را مأمور یکی از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی معرفی می‌کند، وی ساعتی بعد ازاد می‌شود و در کمال تعجب هیچ اثری از آن فرد اکنون در پرونده نیست.

علی القاصی دادستان تهران ضمن تکذیب ادعای علیزاده طباطبایی، تصریح کرد: دستگاه قضایی اصلا به اثبات این موضوع نرسید و این ادعا را تأیید نمی‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: صِرف هر ادعایی دلیل و مدرک نمی‌شود اما شرایط برای بررسی هر ادعایی فراهم است البته بررسی ادعا به معنای تایید آن نیست و تنها اگر ابهامی باشد از بین می‌رود.

به گفته دادستان تهران پرونده قتل مرحومه میترا استاد پس از رفع ابهامات دیوان تصمیم‌گیری می‌شود.

منبع:فارس

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگاه قضایی رسانه قتل نیروهای امنیتی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پرونده فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از صدور کیفرخواست پرونده اخلال در نظام ارزی کشور در این استان خبر داد.

به گزارش تسنیم، آفاقی افزود: متهم اصلی این پرونده و شرکت تجاری مرتبط با او با دریافت ارز به بهانه واردات کالا از اجرای تعهدات خود خودداری کرده و عملاً مبالغ ارزی مذکور را به نحو نامشروع تصاحب کرده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: به محض دریافت گزارش و تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات اولیه با نظارت و پیگیری معاونت حقوق عامه این دادستانی آغاز و با احراز موضوع، متهمین تحت تعقیب قرار گرفتند.

آفاقی تأکید کرد: مبارزه قاطع و بی‌امان با فساد اقتصادی در دستور کار ویژه دستگاه قضایی استان قرار داشته و پرونده‌های مشابه دیگری در دست رسیدگی است که به محض حصول نتیجه به اطلاع عموم، خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد؛ تجاوزی در کار نبوده است فقط به من توهین شد/ نتیجه تحقیق مقام قضایی؛ توهینی در کار نبوده است/ برای ادعای دروغ پرونده جدید قضایی تشکیل شد
  • تکذیب ادعای یک نماینده مجلس درباره عدم تخصیص ارز به واردات مواد اولیه
  • درگذشت استاد کاظم نجفی هنرمند پیشکسوت صنایع‌دستی
  • چگونه وکیل حقوقی در تهران را انتخاب کنیم؟
  • کشف پرونده فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی