Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:44:04 GMT

شهدا در تداوم عزت و اقتدار کشور نقش آفرین هستند

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۰۳۱۳۹

شهدا در تداوم عزت و اقتدار کشور نقش آفرین هستند

به گزارش خبرنگار مهر، یادواره شهدای امنیت نیروی انتظامی صبح سه شنبه با حضور خانواده معزز شهدا، سردار نوری نژاد معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی، آیت الله عابدینی امام جمعه،   هدایت الله جمالی پور استاندار،   حبیبی معاون سیاسی امنیتی،  سردار حاجیان فرمانده انتظامی و جمع کثیری از مردم، مدیران و مسئولان در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مهدی حاجیان در این یادواره اظهار کرد: نیروی یگان ویژه ناجا بیش از یک هزار و ۲۰ شهید و یگان ویژه استان ۱۳ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

وی افزود: نیروی انتظامی استان قزوین در جنگ و جبهه های امنیتی هم ۱۴۲ شهید والا مقام تقدیم کرده است.  

حاجیان تصریح کرد: یاد شهدای امنیت که ایثار انها تداوم بخش نهضت حسینی است را گرامی می داریم و قدردان آنها هستیم.

وی یادآور شد: با گذشت ۱۳ قرن شاهد تداوم راه حسین هستیم و حضور میلیونها انسان در اربعین حسینی تداوم بخش عاشوراست.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: شهدا جان خود را در دست گرفتند و مهمترین سرمایه خود را برای دفاع از کشور تقدیم کردند و این یادواره بنام شهدای امنیت مزبن شده که درس ایثار و شهادت را اموختند و به ما یاد دادند.

وی گفت: هیچ راهی برای جاودانگی جز شهادت نیست و کسانی که با خدا معامله کردند ماندگار هستند.

حاجیان با بیان اینکه در دنیا کارهای زیادی هست اما هیچکدام چون جهاد در راه خدا و شهادت نیست، گفت: در دیدار با خانواده شهدا انرژی و درس استقامت می گیریم و باور داریم در سایه خون شهدای والامقام به اقتدار و امنیت دست یافته ایم.  

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: شهدا در تداوم اقتدار و عزت کشور نقش دارند و ارمغان مقاومت همین خون شهداست.

وی بیان کرد : ۱۳ هزار شهید نیروی انتظامی در جنگ و ایجاد امنیت رسالت خود را ادا کرده اند و  قزوین هم با تقدیم شهدای والامقام با ۱۴۲ شهید در تامین امنیت ملی ایفای نقش کرده است.  

فرمانده انتظامی استان اظهارداشت: امروز بیشتر از گذشته به روحیه تنش زدایی نیازمندیم و باید با وحدت و انسجام و تاسی از شهدا در تامین امنیت تلاش کنیم.

اجرای سرود توسط گروه ثارالله و تشییع نمادین شهید و برپایی نمایشگاه شهدا از دیگر برنامه های جنبی این یادواره بود.

کد خبر 4733710

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی قزوین یادواره شهدا هفته دفاع مقدس اربعین 98 بوشهر قزوین اربعین حسینی شیراز اجلاس جاده ابریشم شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه دفاع مقدس جنگ تحمیلی بیرجند گردشگری دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان

ایسنا/کرمان شامگاه پنجم اردیبهشت ماه حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات کشور با همراهی رئیس کل دادگستری استان و اعضای شورای قضایی باحضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی در ورود به کرمان، در گلزار شهدای این شهر حضور پیدا کرد.

دادستان انتظامی قضات با حضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان ، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان نمود.

بنابراین گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات در بدو ورود به گلزار شهدای کرمان، با تعدادی از زائران گلزار شهدای کرمان به گفتگوی چهره به چهره پرداخت و مطالب و درخواست‌های آنها را شنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه رئیس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده و دیدار با قضات شهر کرمان از دیگر برنامه‌های او در کرمان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است