Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - طی احکامی از سوی حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، مصطفی رحیمی‌شهواری به سمت «معاون شعب»، سیدکاظم مرتضوی اسکوئی به عنوان «معاون طرح و برنامه» و عبدالرضا فتاحی به عنوان «سرپرست معاونت حقوقی و وصول مطالبات» بانک صادرات ایران منصوب شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا، مصطفی رحیمی شهواری که در حال حاضر «عضو علی‌البدل هیئت مدیره بانک» نیز هست، پیش از این سکان‌دار «معاونت حقوقی و وصول مطالبات» بانک بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیدکاظم مرتضوی اسکوئی نیز مدیریت «امور مناطق تهران، استان البرز و شعبه مستقل مرکزی ٣٠46» را به عنوان آخرین سمت اجرایی پیش از این حکم، در کارنامه خود دارد.
عبدالرضا فتاحی، مدیر امور حقوقی سابق بانک نیز طی حکم جدید مدیرعامل بانک صادرات ایران، با عنوان سرپرست جایگزین مصطفی رحیمی‌شهواری در «معاونت حقوقی و وصول مطالبات بانک» شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۳۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توئیت جدید مصطفی میرسلیم درباره عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس توئیتی درباره عفاف و حجاب در جامعه به شرح زیر منتشر کرد؛

کسانی که موضوع عفاف و ⁧حجاب ⁩ را تقلیل به "دو تار مو" می‌دهند، می‌خواهند جامعه را از عواقب خسارت‌بار اجتماعی و فرهنگی آن بویژه فروپاشی کانون ⁧خانواده ⁩و تضعیف کیفی و کمی نسل ایرانی، به غفلت بکشانند: آنها، با سردادن انحرافی شعار ⁧آزادی⁩، خواهان از بین رفتن دوام و استقلال کشورند.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897724

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • توضیح بانک صادرات درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس
  • اعلام آمادگی بانک مرکزی برای ارائه ریز اطلاعات به مجلس
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • سلاح شیمیایی در جنگ ایران و عراق / مصطفی چمران در جنگ چه کرد؟ / زندگی در روسیه پیش از جنگ جهانی / جنگ نفت کش‌ها در خلیج فارس / دره آراکو از نمای نزدیک / چگونه یک سخنرانی عالی داشته باشیم؟ / بوگاتی دیوو، خودروی ۵.۸ میلیون دلاری
  • رکورد 92 درصدی پرسپولیس در سال 1350
  • توئیت جدید مصطفی میرسلیم درباره عفاف و حجاب