Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@18:47:22 GMT

با اتوبوس به کجاها سفر کنیم؟ 

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۰۴۹۸۸

با اتوبوس به کجاها سفر کنیم؟ 

شاید سفر با اتوبوس چندان سریع نباشد اما دارای مزایایی است که موجب استقبال زیادی از مسافران شده است. در بعضی از مناطق زیبا و دیدنی که از طبیعت بکر و جذاب برخوردارند، فرودگاه یا ایستگاه راه آهن وجود ندارد یا هزینه های سفر به برخی مناطق می تواند بسیار گزاف تمام شود.

از همین رو اتوبوس تنها گزینه ای است که ضمن قیمت پایین می تواند در تمامی مسیرها بلیط اتوبوس ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین با خرید بلیط اتوبوس از وب سایت های گردشگری می توان به راحتی برای تمامی مسیرها بلیط خود را تهیه کرد.  

با توجه به این که قیمت بلیط اتوبوس یکی از ارزانترین و کمترین بلیط های سفری می باشد، از توجه ویژه ای در بین مسافران برخوردار شده است. ممکن است تصور کنید سفر با اتومبیل شخصی می تواند از سفر با اتوبوس مزایای بیشتری داشته باشد. اما اگر مزایای سفر با اتوبوس را بدانید قطعا نظرتان عوض خواهد شد. 

مسلما هزینه بنزین و استهلاک ماشین شخصی از هزینه بلیط اتوبوس بیشتر خواهد بود. علاوه بر این سفر به بعضی مناطق بکر و دیدنی به تنهایی چندان جالب نیست و یک سفر دسته جمعی با همسران خود بسیار خاطره انگیز تر می باشد. می توانید بدون این که همه حواس خود را معطوف رانندگی کنید، از تماشای مناظر جاده لذت ببرید، کتاب بخوانید و یا حتی بخوابید. 

  اگر قصد سفر دسته جمعی به مناطق شمالی کشور را دارید و یا می خواهید از جاذبه های گردشگری شهری دیدن کنید، بهتر است به همراه دوستان خود برای رزرو اینترنتی بلیط اتوبوس اقدام کنید. در روش خرید آنلاین بلیط به راحتی می توانید صندلی دلخواه خود را رزرو کنید و در کنار دوستان خود بنشینید. 

  

خرید اینترنتی بلیط سفر 

برای استفاده شما از بهترین روش خرید بلیط، ما به شما خرید آنلاین را پیشنهاد می دهیم. در این روش در کوتاهترین زمان می توانید انواع بلیط اتوبوس، بلیط قطار و هواپیما را به همراه قیمت مشاهده کنید. نوع اتوبوس، نام شرکت مسافربری، انتخاب شماره صندلی، قیمت بلیط و ساعت حرکت از گزینه هایی است که می توانید به آسانی از آن اطلاع پیدا کنید. 

 

 برای چه مسیرهایی بلیط اتوبوس بخرید؟

خوشبختانه کشور ما دارای سیستم حمل و نقل جاده ای بسیار پیشرفته می باشد که با  221 هزار کیلومتر جاده تمامی مسیرها را به نقاط مختلف کشور تحت پوشش قرار می دهد. برای سفر به خیلی از مناطق در کشور بزرگ ایران، امکان سفر با اتوبوس به راحتی امکان پذیر است. در بعضی از مناطق فرودگاه وجود ندارد اما نمی توان به راحتی از جذابیت های دیدنی آنها گذشت. بهترین راه سفر به این مناطق خرید بلیط اتوبوس است. 

 

 سفر به خارج از کشور با خرید بلیط اتوبوس

یکی دیگر از مقاصد گردشگری که می توان برای سفر به آن بلیط اتوبوس خریداری کرد، سفر به خارج از کشور است. در سفر های خارجی قیمت بلیط هواپیما بسیار گرانتر از بلیط اتوبوس می باشد. اگر قصد سفر با اتومبیل شخصی به خارج از کشور دارید، هزینه استهلاک ماشین و هزینه کاپ تاز هم می تواند گران تمام شود. بنابراین با هزینه بسیار اندک می توانید بلیط اتوبوس را به مقصد کشورهای همسایه مانند ترکیه، عراق، ارمنستان، گرجستان، آذربایجان و دیگر کشورها خریداری کرد. در سفر با اتوبوس به این کشورها می توان بلیط اتوبوس vip خریداری کنید.

2121

کد خبر 1305792

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۴۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستانی‌ها از چه کولر گازی‌هایی استفاده نکنند

خبرآنلاین: با نزدیک شدن به فصل گرما خرید کولر گازی در خوزستان افزایش می‌یابد. توجه به نکته‌های کلیدی در زمان خرید این محصول کمک می‌کند تا ضمن استفاده بهینه از کولر گازی، هزینه برق خانواده‌ها در خوزستان کاهش یابد.

خوزستان به عنوان یکی از شهرهای گرم کشور با ورود به فصل گرما با افزایش مصرف برق مواجه می‌شود. کولر گازی یکی از وسایل مورد استفاده خانواده‌ها و مغازه‌های خوزستانی است که مصرف برق بالایی دارد.

در حال حاضر در بازار، کولرگازی استاندارد و غیراستاندارد وجود دارد. کولرهای گازی قاچاق و بی‌کیفیت نسبت به محصولاتی که به صورت قانونی عرضه می‌شوند برق بیشتری مصرف می‌کنند. به همین دلیل باید محصول استاندارد خرید تا هزینه برق خانواده‌ها کاهش یابد و کمک کند تا مصرف برق خوزستان نیز به تعادل برسد.

چگونه کولر گازی استاندارد انتخاب کنیم؟

یکی از راه‌های خرید کولر گازی استاندارد مراجعه به فروشگاه‌های معتبر است. یکی از نشانه‌های اصالت محصول داشتن فاکتور خرید و ضمانت‌نامه است که در نمایندگی‌ها یا فروشگاهای برند ارائه می‌شود.

از دیگر نشانه‌های استاندارد بودن کولر گازی داشتن خدمات‌‍ پس ‌از ‌فروش و برچسب انرژی است. همچنین کولر گازی‌های دارای اینورتر مصرف کمتری نسبت به کولر گازی فاقد آن دارند. به همین دلیل باید به نوع و قابلیت محصول توجه شود.

چرا نباید کولر گازی قاچاق بخریم؟

در حال حاضر کولر گازی قاچاق بین ۵ تا ۱۵ میلیون ارزان‌تر از کولرگازی‌های مجاز در بازار عرضه می‌شود. این قیمت کمتر باعث خرید بیشتر شده ‌است، اما آیا کولر گازی قاچاق ارزان به سود ماست؟ این کولرها در زمان استفاده هزینه قبض برق را ۲ تا ۳ برابر افزایش می‌دهد. به همین دلیل در بلندمدت هزینه بالاتری نسبت به سود اولیه قیمت خرید ایجاد می‌کند.

چگونه مصرف برق کولر گازی را بهینه کنیم؟

کولر گازی جزو وسایل پرمصرف است. حتی نوع استاندارد آن نسبت به یخچال و تلویزیون و غیره برق بیشتری مصرف می‌کند. به همین دلیل باید راهکارهایی برای کاهش برق مصرفی آن بکار برد. در ادامه ۶ راهکار مفید ارایه می‌شود:

۱- کولر گازی باید به گونه‌ای نصب شود که دریچه آن رو به محل نشستن اعضای خانواده باشد تا بیشترین تاثیر را در زمان روشن بودن داشته باشد و نیاز به کاهش دمای آن وجود نداشته باشد.

۲- دمای کولر در زمان استفاده تنظیم شود تا متناسب با نیاز هوا را خنک کند. در صورتی که به صورت خودکار کار کند تا پایین ترین دما روشن می‌ماند.

۳- قرار گرفتن کولرگازی در حالت فن و در دمای بین ۲۴ تا ۲۶ درجه، در حالت کم مصرف خواهد بود. بنابراین تا آنجایی که امکان دارد در این دامنه تنظیم شود.

۴- توان کولرگازی را متناسب با فضای مورد نیاز انتخاب کنید. اگر قرار است کولرگازی در فضایی بزرگ نصب شود، از محصولاتی با ظرفیت بالاتر استفاده کنید.

۵- سرویس دوره‌ای برای اطمینان از سالم بودن دستگاه را فراموش نکنید. در صورتی که کولر گازی درست کار نکند، برق بیشتری مصرف کرده و هوا را کمتر خنک می‌کند.

۶- استفاده از ذخیرکننده برق در کولر گازی منجر به کاهش مصرف برق می‌شود. این دستگاه زمانی که کمپرسور خاموش است انرژی برق را در خود ذخیره می‌کند و باعث کاهش مصرف برق خواهد ‌شد

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898678

دیگر خبرها

  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • خوزستانی‌ها از چه کولر گازی‌هایی استفاده نکنند
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد آغاز شد
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی مشهد آغاز شد
  • کولر گازی برای کدام مناطق، قبوض نجومی برق را همراه دارد
  • کمبود اتوبوس قم به اصفهان درددل مسافران شد
  • چه نکاتی قبل از خرید بلیط قطار باید بدانیم؟
  • خرید اینترنتی بلیط قطار از تمامی شرکت‌های ریلی با سفرمارکت