Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، شرقی مدیر کل راه آهن شرق گفت: این طرح برای جلوگیری از هجوم ماسه های روان بر روی خط به ویژه در مناطق ماسه گیر که سبب انسداد مسیر حرکت قطارها و خوردگی و استهلاک ادوات و مصالح روسازی می شود، در ایستگاه تل حمید راه آهن شرق که با معضل همیشگی شن های روان روبرو است بصورت آزمایشی اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در طراحی این سیستم ابتکاری ضمن تقویت مقاومت جانبی خط و پیشگیری از مخاطرات ناشی از ناترازی و تغییرات راستای خط که در مناطق گرمسیر محتمل می شود، امکان عبور شن های روان از زیر ریل و بدون خطر انسداد مسیر تردد وسائط نقلیه ریلی ایجاد شده است.

شرقی  ادامه داد: در صورت موفقیت آمیز بودن سیستم روسازی تیرخط در این ایستگاه، این طرح در تمام ایستگاههای راه آهن جمهوری اسلامی اجرا می شود.

انتهای پیام / ط ا

سیستم روسازی تیرخط در راه آهن شرق اجرا شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه اهن ترانزیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۵۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بداهه مناجات ابوسعید ابوالخیر با پروردگار/علیرضا قربانی: امیدوارم لایق محبت‌های مردم ایران باشم

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تور کنسرت‌های علیرضا قربانی خواننده مطرح ایرانی در نوروز ۱۴۰۳، سوم تا هفتم فروردین ماه در دو سانس ۱۹ و ۲۲/۳۰ در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.

قربانی در این کنسرت‌ها قطعات از پیش مشخص شده شامل «عروج» به آهنسازی حسام ناصری و شعر ابوسعید ابوالخیر، «پریشانی» و «پل» از حسام ناصری و شعر احمد امیر خلیلی، «مرا ببخش» به آهنگسازی حسام ناصری و شعر حسین غیاثی، «زلف سیه» به آهنگسازی غلامحسین مین باشیان و شعر غلامحسین مین باشیان را در بخش اول اجرا کرد.

قربانی در نیمه اجرا با سلام و تبریک سال نو از مخاطبانش خواست تا برای حضور سبز خودشان خود را تشویق کنند و گفت: مدیریت این اجرا‌ها با حسام ناصری و تیم برایی کنسرت است که همه با هم به شما خیر مقدم می‌گوییم. سال نو باستانی فرخنده و مبارک و طاعات و عباداتتان مقبول درگاه حق تعالی باشد، بی نهایت خوشحالیم که تا لحظات پایانی سال قبل و بلافاصله سال جدید خدمت شما رسیدیم و افتخار به حضورتان داریم. ما قدردان حضور و حمایت‌های شما هستیم که امیدواریم ادامه داشته باشد و بتوانیم باز هم در خدمتتان باشیم.

وی سپس پیش از اجرای قطعه میدانی تو گفت: این قطعه مثل خیلی دیگر از قطعات کاری از حسام ناصری است، اما ادبیات و اشعار آن از ابوسعید ابوالخیر و گهای هم مولانا است محتوای آن براساس حس و حال ما روی صحنه و ارتباطی که با شما برقرار می‌کنیم، انتخاب می‌شود و بداهه است، بنابراین مشخص نیست که چه چیز می‌خوانیم و انخاب مناجات بداهه است به نظرم این قطعه را با گوش جان بشونید و لحظاتی با آن همذات پنداری کنید چرا که مناجاتی با پروردگار است.

پس از آنتراکت و اجرای یک قطعه بی کلام شوشتری توسط گروه و تشویق نوازندگان توسط خواننده و مردم، قطعاتی دیگر «در زلف تو آویزم» از حسام ناصری و شعر امیرخسرو دهلوی، «عاشقانه نیست» از حسام ناصری و شعر اهورا ایمان، «گفتگو» از سیاوس ولی پور و شعر حسین منزوی، «خیال خوش» از علیرضا افکاری و شعر حسین غیاثی و در نهایت نیز «روزگار غریب» با شعر احم شاملو و حمید خلف بیگی اجرا شد.

قطعه آخر هم طبق روال کنسرت‌های اخیر قربانی با همخوانی مردم اجرا شد. قربانی از مردم خواست تا این قطعه را با همه احساسشان بخوانند و با هم همنوا شوند.

یکی از ویژگی‌های کنسرت‌های علیرضا قربانی توجه ویژه به نوازندگان است که مدام در قطعات مختلف توسط خواننده و مردم مورد تشویق و معرفی قرار می‌گیرند.

اعضای گروه ارکستر علیرضا قربانی حسام ناصری، تنظیم قطعات و نوازنده پیانو، سامان صمیمی، ویلن و کمانچه، امین عطایی، سولیست، آرمین قضاتی، رایین نورانی، بهار فلسفی و برهان همتی، ویلن و آرش جامع، نگار فرجی (سولیست)، کوشا صرافی، سارا نادری و زهرا کریمی نیز ویلن ۲، هومن مهدویان، تار و سه تار، دانیال جورابچی، طناز اسدالهی، مهدی منادی و الهام عادلی زااده، ویولا، مسعود فیروزی نژاد، محمدحسین غریبی، پروشات زندآیین و سینا آذرآباد، ویلنسل، مه سیما فلاحی، فلوت، حسام صدفی نژاد ابوا، نرگس تقی پور و هومان باقی، هورن، دارا دارایی، باس و ذکریا یوسفی و شایان ریاحی پرکاشن.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار متر مکعب عملیات مکانیکی آبخیزداری در استان
  • آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی
  • نمایش تعزیه در تئاتر شهر قزوین اجرا می‌شود
  • کدام خواننده رکورددار اجرای کنسرت در سال ۱۴۰۲ بود؟
  • شتاب دراجرای طرح‌های آب و‌خاک آذربایجان غربی با اختصاص اعتبار ویژه
  • مسابقه پیامکی اجرای پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» در اصفهان اجرا می‌
  • خواننده ای که رکورد اجرای کنسرت در ایران را شکست | آمار شگفت انگیز در سال ۱۴۰۲
  • نیرو‌های مسلح یمن از اجرای شش عملیات جدید خبر داد
  • اجرای بداهه مناجات ابوسعید ابوالخیر با پروردگار/علیرضا قربانی: امیدوارم لایق محبت‌های مردم ایران باشم
  • میزبانی بهتر وحدت و برج آزادی درسال جدید با اجرای پروژه‌های عمرانی