Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، عملیات های حشد شعبی برای پاکسازی مناطق مختلف عراق ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، یگان مهندسی و فنی حشد شعبی به تازگی منطقه جدیدی را در استان صلاح الدین پاکسازی کرده است.

بدین ترتیب، یگان مهندسی و فنی «حشد شعبی» عراق منطقه «الحمره» در استان صلاح الدین را از بمب های کارگذاشته شده توسط تکفیریها، پاکسازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، تمامی مین های کارگذاشته شده در منطقه مذکور توسط تکفیریها، کشف و خنثی شدند.

کد خبر 4733920

منبع: مهر

کلیدواژه: حشد شعبی عراق صلاح الدین ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ عربستان سعودی ایران سوریه عراق رژیم صهیونیستی فلسطین ترکیه شرکت نفت آرامکو عربستان روسیه افغانستان جنگ 2015 یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۵۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت کشور عراق وقوع انفجار در این کشور را تکذیب کرد

این مقام عراقی که خواست نامش محفوظ بماند، بدون ذکر جزییات به پایگاه خبری «شفق نیوز» گفت: البته رادار‌های نظامی عراق عبور پرتابه‌های ناشناس از آسمان کشور را رصد کرده‌اند.

به گزارش ایر، این درحالی است که ساعاتی پیش شبکه المیادین از شنیده شدن صدای انفجار در منطقه «الامام» در استان بابل واقع در جنوب عراق خبر داد.

مدیر دفتر شبکه المیادین در بغداد نیز مدعی شد: به احتمال زیاد صدای انفجار در منطقه امام در استان بابِل عراق ناشی از حمله به حریم هوایی ایران بوده است.

تاکنون ماهیت انفجار در استان بابل عراق مشخص نیست، اما برخی از منابع غیری رسمی اعلام کردند که این منطقه عراق نیز همزمان با استان سویدا در جنوب سوریه نیز توسط رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته شده است.

tags # عراق ، انفجار سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • عراق: ما به طور مداوم تنش‌ها در منطقه را رصد می‌کنیم
  • عزم راسخ ایران در مبارزه با تروریسم
  • دیده شدن چند پهپاد ناشناس در آسمان عراق
  • وزارت کشور عراق وقوع انفجار در این کشور را تکذیب کرد
  • گل محمد صلاح به آتالانتا از روی نقطه پنالتی (آتالانتا 0-1 لیورپول)
  • ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم! / زیرنویس فارسی
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات منطقه ۱۳
  • ارتش غافلگیر شده بود؟ /سند سِری ارتش درباره آغاز جنگ تحمیلی
  • اردوغان به عراق سفر می‌کند
  • نخست وزیر عراق: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپادهای ایرانی از عراق پرتاب نشده بود