Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-29@08:21:01 GMT

خدمات آنلاین پالسین سریع و مطمئن

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۰۶۱۹۷

سرویس خدمات آنلاین پالسین راه حل نوینی برای خلاص شدن از شر مشکلاتی است که بصورت آنی در خانه یا محل کار شما شکل می گیرد و رفع آنها یا از عهده ی شما خارج است و یا وقتی برای رفع آنها ندارید. با ما همراه باشید تا بیشتر شما را خدمات پالسین آشنا کنیم.

شاید شما هم مثل من یکی از آن دسته آدم هایی باشید که مشغله ی روزمره، به شما اجازه نمی دهد تا از وقت مناسبی برای استراحت، یا کارهای جانبی و سرگرمی های عادی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط پیش آمد های ناگهانی مثل خرابی یخچال، یا نظافت منزل بعد از یک مهمانی شلوغ چند ساعته و یا حتی نظافت خودرو در پارکینگ، یک کار خسته کننده ی زمانگیر باشد.

از همه ی اینها که بگذریم، انجام بسیاری از کارها از عهده ی عموم مردم خارج است. شاید از تعمیر یخچال و ماشین لباسشویی سردربیاورید، اما تعمیر خودرو یا نقاشی ساختمان برای شما دشوار باشد. همینطور ممکن است جوشکاری کار آسانی برای شما باشد، اما برای پذیرایی از مهمان در یک مهمانی شلوغ، به یک نیروی اضافه نیاز داشته باشید.

همه ی اینها در کنار هم، باعث می شود که سرویس خدمات آنلاین پالسین ضروری تر از گذشته به نظر برسد. پالسین یک خدمت آنلاین برای تمامی نیازهای منزل و محل کار شماست که به کمک آن می توانید نیازهای خود اعم از نظافت منزل، تعمیرات عمومی آشپزخانه مثل تعمیر یخچال یا ماشین ظرفشویی، کارهای مربوط به بنایی، تدریس خصوصی و یا حتی کارواش و قالیشویی را بدون فوت وقت و در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید.

نکته جالب اینجاست که خدمات پالسین تنها مربوط به نیازهای شما در منزل نیست و شما می توانید این خدمات را برای محل کار خود نیز درخواست کنید و یا حتی از پالسین برای اسباب کشی نیز بهره ببرید. اما نحوه ی انجام کار در پالسین چگونه است؟ بهتر است که در ابتدا پالسین را نصب کنید و یا به سایت پالسین مراجعه کنید.

در آنجا با تعداد بی شماری از خدماتی که بصورت روزمره به آنها نیاز پیدا می کنید مواجه خواهید شد. سرویس مورد نظر خود را انتخاب نمایید و شرح کوتاهی از نیاز خود را در توضیحات بنویسید. سپس منتظر بمانید تا متخصصین با توجه به نیاز شما، قیمت پیشنهادی خود را اعلام کنند.

پس از دریافت پیشنهادات متخصصین، می توانید یکی از آنها را با توجه به قیمت، زمان و نحوه ی انجام کار و امتیازاتی که پیش از شما از سایر کاربران دریافت کرده اند انتخاب کرده و باقی کار را به پالسین بسپارید.

پالسین باقی مراحل انجام کار را برای شما پیش خواهد برد. نحوه پرداخت نیز بسیار ساده است. شما می توانید برای پرداخت از دو روش پرداخت آنلاین و پرداخت در محل بهره ببرید. البته پرداخت در محل برای مبالغ بالاتر از یکصد هزار تومان ممکن نیست.

همین حالا به سایت پالسین سر بزنید و برای خدمات نظافت منزل، کارواش در محل، قالیشویی و یا هر خدمت دیگری درخواست خود را ثبت نمایید.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۶۱۸ بازدید نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، محمدسعید ولی‌زاده افزود: بازدیدهای نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری خراسان رضوی توسط ۱۰ بازرس انجام شده است.

رییس کمیته خدمات مسافرتی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با اشاره به اهمیت رسیدگی به شکایت‌های دریافتی اظهار کرد: از تعداد ۳۷ شکایت دریافتی از سامانه رسیدگی به شکایت‌های ستاد مرکزی خدمات سفر کشور (۰۹۶۲۹) تعداد ۱۵ شکایت پیگیری و رسیدگی شده و ۲۲ شکایت نیز در حال بررسی است.

ولی زاده ادامه داد: هم‌چنین در این بازه زمانی شکایت‌های دریافتی در ستاد اجرایی خدمات سفر استان ۲۱ مورد و بیشتر در زمینه رزرواسیون و پرواز بوده که همه این شکایت‌ها در محل ستاد رسیدگی و حل و فصل شده است.

وی گفت: در حال حاضر ۵۱۹ شرکت و دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان خراسان رضوی دایر است که از این تعداد ۴۵۳ مورد در مشهد و ۶۶ مورد در دیگر شهرستان‌های استان فعالیت می‌کنند.

رییس کمیته خدمات مسافرتی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با اشاره به تشدید بازدیدهای گروهی با بازرسان صمت و تعزیرات حکومتی اظهار کرد: از دفاتر غیرمجاز بدون پروانه در اطراف حرم مطهر رضوی روزانه بازدید می‌شود و مراحل برخورد با این واحدهای متخلف در حال انجام است.

ولی‌زاده تصریح کرد: اسامی تمامی دفاتر معتبر و دارای پروانه فعالیت در سایت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی به آدرس www.razavichto.ir قرار دارد که زائران و مسافران محترم حریم ملک پاسبان رضوی می‌توانند برای اطمینان از دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی به این آدرس مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دادگاه عالی اروپا آمازون را محکوم کرد/ تشدید قانون خدمات دیجیتال
  • اورژانس اردبیل در طرح سلامت نوروزی سه هزار و ۳۲۱ ماموریت انجام داد
  • احمدی: پدرم مطمئن بود در هانگژو تاریخ‌سازی می‌کنم
  • کعبی: شک نکنید فولاد به جایگاه اصلی اش برمی گردد/ ویسی می خواهد به تیم شهرش کمک کند
  • باغ فدک به یک مجموعه اقامتگاهی، گردشگری و خدماتی مناسب تبدیل شده است
  • ۲۱۰ کپسول گاز پیک‌نیک از چادر مسافران نوروزی در باغ فدک خارج شد
  • آمادگی توزیع نیروی برق فارس، برای تامین برق مطمئن و پایدار در ایام نوروز
  • مسئولان استان چه تدابیری برای سفر‌های ایمن و مطمئن در تعطیلات نوروز اندیشیده اند؟
  • رانندگان درجاده های استان بوشهر باسرعت مطمئن حرکت کنند
  • انجام ۶۱۸ بازدید نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی