Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی در یادواره شهدای بسیج اصناف کارگر و کارمند شهرستان قزوین گفت: امروز هر جا می‌رویم سخن از ایران است که این به پشتوانه مقاومتی است که این سال‌ها انجام دادیم و همه دنیا یاد گرفتند مقاومت کنند و نترسند.

ضرغامی افزود: وقتی پهپاد فوق پیشرفته آمریکا و نفتکش انگلیسی توسط رزمندگان شکار می‌شود در واقع توانمندی آمریکا که مدعی امنیت برای همه است زیر سوال می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران برای مردم دنیا روشن شده است و در این میان فضا‌های مجازی و رسانه‌هایی که برای نابودی جمهوری اسلامی ایران طراحی شده بودند برعکس شده وفن آوری که برای نابود‌ی نهضت اسلامی است در خدمت و برای ترویج آن کار می‌کند.

ضرغامی با بیان اینکه، این اقتدار توفیق الهی است، گفت: وقتی جریان مقاومت تحلیل می‌شود می‌بینیم که استکبار به هر جایی برای ضربه زدن اقدام می‌کند به بن بست می‌رسد و این را مدیون رشادت‌ها و پایمردی‌های شهدا هستیم

عضو شورای عالی فضای مجازی افزود:این درخت انقلاب با خون شهدا ابیاری شده و درختی است که شاخه هایش همه جا و بار داده است.
ضرغامی افزود:در یک مقطع حساس هستیم و دشمن می‌خواهد ایران را مانند فتنه سال ۸۸ از داخل به هم بریزد.

عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: دشمن بالاترین فشار را می‌آورد تا بتواند کاری کند، اما هر جا که محدودیت شد ما جهشی رشد کردیم.

او اضافه کرد: در فن آوری روز حرف اول را در دنیا میزنیم و همه این‌ها در محدودیت‌ها ایجاد شد.

عضو شورای عالی فضای مجازی افزود: مقام معظم رهبری بار‌ها به استفاده از ظرفیت‌های داخلی تاکید کردند؛ شرطی کار کردن مدیران خطر زاست.

ضرغامی همچنین گفت: در این شرایط حساس، باید مدیریت مناسب در استفاده از ظرفیت‌ها باشد.

انتهای پیام/ک

ایران به جایی رسیده است که حرف اول را در معادلات منطقه می‌زند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خارج شدن ایران از" ایکوموس" و "ایکوم"

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم، عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی اظهار داشت: در دولت مردمی فعالیت‌های بین المللی در حوزه میراث فرهنگی به مراتب گسترده‌تر از گذشته ادامه داشته و دارد.

وی در واکنش به برخی شایعات مبنی بر خروج ایران از دو سازمان بین‌اللملی در حوزه میراث فرهنگی عنوان کرد: خارج شدن ایران از ایکوموس و ایکوم تکذیب می شود. این دو حوزه ماهیت غیردولتی دارند و و از سال ها قبل پرداخت به دلیل ماهیت غیردولتی، پرداخت حق عضویت آنها توسط افراد حقیقی انجام می شود.

ضرغامی تاکید کرد: بعضی‌ها نمی‌دانند ایکوموس و ایکوم خوردنی است یا پوشیدنی ولی درباره آن اظهارنظر می‌کنند.

خبر در حال تکمیل است...


دیگر خبرها

  • معادلات فرامنطقه‌ای با عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • تغییر معادلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای با عملیات وعده صادق
  • خطیب نماز جمعه زاهدان: عملیات وعده صادق در معادلات جهانی تغییر ایجاد کرد
  • علمیات وعده صادق سبب تغییر معادلات جهانی
  • آغاز فاز جدید معادلات امنیتی با عملیات «وعده صادق» /دوگانگی‌های زیر پوست جوزپ بورل/ملاحظات معادله جدید در منطقه
  • ارتش مقتدر ایران معادلات جهانی را در منطقه برهم زده است
  • ضرغامی: خروج ایران از ایکوم و ایکوموس کذب است
  • اخراج ایران از ایکوموس کذب است
  • ایران از «ایکوم» و «ایکوموس» خارج نشده است
  • تکذیب خارج شدن ایران از" ایکوموس" و "ایکوم"