Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل هنیه شامگاه دوشنبه در دفتر خود در شهر غزه، میزبان رهبران جبهه خلق برای آزادی فلسطین بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العالم، اسماعیل هنیه شامگاه دوشنبه در دفتر خود در شهر غزه، میزبان رهبران جبهه خلق برای آزادی فلسطین بود.

 

این دیدار در چارچوب تقویت روابط دوجانبه و بررسی مسائل سیاسی و همبستگی با جبهه خلق و اعضایش برگزار شد که در کرانه باختری هدف هجمه نظامیان صهیونیتس قرار گرفته‌اند به ویژه سامر عربید از رهبران این جنبش که در معرض شکنجه‌گری شدید سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هنیه در این دیدار بر اهمیت برگزاری انتخابات فراگیر در کرانه باختری و نوار غزه با توافق ملی و نیز بر موضع حماس در حمایت از دیدگاه هشت گروه فلسطینی برای تحقق وحدت و پایان شکاف تاکید کرد.

 

خبر دیگر اینکه نظامیان رژیم اشغالگر امروز سه شنبه نیز به برخی مناطق کرانه باختری حمله کردند که در نتیجه آن درگیری‌هایی میان متجاوزان و مردم این مناطق رخ داد. از جمله درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در ورودی شهرک کوبر در شمال رام الله رخ داد.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد پیاده روی اربعین هفته دفاع مقدس اربعین کانون های مساجد مجلس اردبیل دفاع مقدس اسماعیل هنیه حماس فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۶۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ شمار زیادی بازداشت شدند

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، منابع محلی اعلام کردند برخی مناطق در شهرهای قلقیلیه، الخلیل، بیت لحم، قدس، جنین، نابلس، رام الله و اریحا هدف حمله صهیونیست‌ها قرار گرفته است.

براساس این گزارش، صهیونیست‌ها نزدیک به 20 نفر را در حمله به کرانه باختری بازداشت کردند.

دیگر خبرها

  • صهیونیست ها تعدادی از فلسطینی ها را بازداشت کردند
  • یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ شمار زیادی بازداشت شدند
  • یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ ۲۰ نفر بازداشت شدند
  • جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بزرگداشت روز اسرای فلسطینی در کرانه باختری
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • عملیات نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و غزه علیه اشغالگران
  • صهیونیست‌ها خانه‌های اسرای فلسطینی را در کرانه باختری منفجر کردند
  • سازمان ملل به دنبال جمع آوری کمک ۲.۸ میلیارد دلاری برای غزه و کرانه باختری