Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، سردار حسن رستگار مقدم فرمانده اسبق قرارگاه حمزه،در نشست رسانه ای نقش وحدت در پیروزیهای دفاع مقدس و جبهه مقاومت که صبح امروز در ستاد راهیان نور برگزار شد، به ذکر تاریخچه ای از حوادث جنگ در نقاط‌ مختلف کشور از جمله منطقه کردستان و پاوه پرداخت.

وی اظهار کرد:بحث ما در جنگ مباحث سخت افزاری صرف نیست، بلکه در این‌ جنگ، معنویتهایی وجود دارد که کمتر به آن توجه شده است؛ ما ۲۲ شبانه روز با گروه‌های ضدانقلاب جنگیدیم و ۴۰۰ نفر شهید دادیم؛پیش مرگان مسلمان کُرد چراغ اصلی راه نجات شدند و بانه، مریوان، سردشت و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را آزاد کردند.
 
رستگار مقدم به مشارکت گسترده اهل سنت در جنگ تحمیلی و شهدای بسیاری که مردم مناطق سنی نشین کشور در حمایت از وطن و انقلاب اسلامی تقدیم کرده اند‌، اشاره و تاکید کرد که باید بیشتر به این شهدا پرداخته شود و در مورد آنها اطلاع رسانی بیشتری صورت گیرد.
 
وی اظهار کرد:در جنگ تحمیلی همه اقوام پیوند ناگسستنی قلبی و عملی در دفاع از میهن داشتند که این پیوند همچنان ادامه دارد.
 
رستگار مقدم به نقش‌روحانیت در جنگ و بعد از جنگ و در حوادث مختلف کشور اشاره و تأکید کرد که روحانیت نقش مهمی در حراست از اهل سنت، هویت ایرانی، منافع ملی و ارزشهای اعتقادی جامعه و حفظ حدود مرزی داشته و دارند.
 
وی تأکید کرد که اگر ما رویه وحدت گرا را در بین خود حفظ کنیم، بیشتر شاهد استمرار انقلاب خواهیم بود.

رستگار مقدم با اشاره به فداکاریها و از خودگذشتگی های اهل سنت در مناطق غربی کشور، گفت: بسیاری از بزرگان اهل سنت در این مناطق، به خاطر اقدامات خود در دفاع از نظام با تهدیدات دشمن روبرو هستند.

گفتنی است، نشست رسانه‌ای «نقش وحدت در پیروزی‌های دفاع مقدس و جبهه مقاومت» به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت دبیرخانه شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی و با حضور جمعی از علمای اهل سنت و پیشکسوتان دفاع مقدس در سالن شهید صیاد شیرازی در ساختمان مرکزی راهیان نور برگزار شد.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۶۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش ظلم بعثی‌ها بر کردها در تئاتر «un۱۲»

ایسنا/خراسان رضوی مدیر رسانه‌ای نمایش «un۱۲» گفت: این نمایش به روایت بخشی از ظلم‌هایی می‌پردازد که رزِم بعث به کردها کرده است.

حبیب قاآنی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تئاتر «un۱۲» به کارگردانی امیر رستگار مطلق در سالن حوزه هنری مشهد در تاریخ ۳۰ فروردین ماه به روی صحنه خواهد رفت.

وی اضافه کرد: این نمایش که اثر برگزیده سی‌ودومین جشنواره تئاتر خراسان رضوی است به صورت مشترک امیر رستگار مطلق و منصور جهانبخش به نگارش درآورده‌اند.

قاآنی ادامه داد: این نمایش داستان بخشی از ظلم‌هایی است که رژیم بعث به سر کردها کرد و در قالب درامی اجتماعی- تاریخی به روایت ماجرا پرداخته است.

وی خاطرنشان کرد: عباس رستگار، سمانه پرتوی، مریم رستگار، محبوبه راد، علی عشقی، امیرحسین ملک، مسعود حیدری از جمله بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

قاآنی گفت: تئاتر «un۱۲» از ۳۰ فروردین به روی صحنه خواهد رفت و علاقه‌مندان جهت رزرو بلیت می‌توانند به سایت گیشات مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمار پایین اهدای عضو در کشور
  • ارتش نماد پرافتخار عزت و فداکاری در کشور است
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • عروج جانباز سرافراز دفاع مقدس حاج محمد(جمعلی) کیانی
  • معرفی آثار بخش پویانمایی و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام
  • اجرای ۱۲٠طرح هادی روستایی در مناطق مختلف اذربایجان غربی
  • معرفی رقبای بخش انیمیشن و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
  • نمایش ظلم بعثی‌ها بر کردها در تئاتر «un۱۲»
  • دیدار جمعی از مدیران فولاد اکسین با خانواده شهدا