Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسن شیخ‌نژاد روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حضور کارکنان انتظامی در کنار مسوولان دستگاه‌های اجرایی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در اولین روز هفته ناجا، اجرای صبحگاه مشترک با حضور مسوولان شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، بازنشستگان و معتمدان محلی و برگزاری برنامه‌های آموزشی در مدارس و دانشگاه‌ها از جمله این برنامه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برگزاری نشست‌های تخصصی با اساتید دانشگاه‌ها، شرکت‌های مراقبتی و حفاظتی، رژه موتورسواران قانونمند را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده طی هفته ناجا در میاندوآب اعلام کرد و گفت: اجرای برنامه‌های ورزشی و کوهپیمایی، تجلیل از کارکنان و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران همزمان با این هفته اجرا می‌شود.

وی افزود: دعوت از راویان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برای تبیین ابعاد این حماسه‌ها، برپایی چادرهای امدادی و بهداشتی توسط بهداری این فرماندهی با همکاری شبکه بهداشت و درمان و هلال احمر و افتتاح طرح‌های مهندسی و عمرانی از دیگر برنامه‌هاست.

وی ادامه داد: سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه میاندوآب، ارایه مشاوره و مددکاری انتظامی در محل مصلی توسط مددکاران کلانتری‌ها، برپایی نمایشگاه آسیب‌های اجتماعی و پاسخ به سوالات شهروندان توسط فرمانده، معاونان و پلیس‌های تخصصی و برگزاری آموزش همگانی در مدارس از دیگر برنامه‌هایی است که در طول هفته‌ناجا در میاندوآب به اجرا در می‌آید.

سرهنگ شیخ‌نژاد اظهار داشت: تقارن اربعین حسینی «علیه السلام» با ایام گرامیداشت هفته نیروی انتظامی فرصتی برای تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند اسلام و اقتدا به سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران با وفایش در بصیرت‌ ولایت‌مداری، اطاعت، ایثار و فداکاری، صبر، مقاومت و ایستادگی است.

وی با بیان اینکه امروزه یکی از شعارها و برنامه‌های اصلی ناجا پیاده‌سازی و دنبال کردن موضوع «پلیس هوشمند و مقتدر امین مردم» در کشور است، افزود: کارشناسان معتقدند باید پلیسی مردمی و جامعه محور به وجود آید تا با ایجاد انگیزه و دخالت مردم در امنیت کشور، زمینه و بستر را همراهی افکار عمومی و انجام وظایف پلیس و تعامل میان پلیس و مردم در جهت ارتقا امنیت عمومی فراهم سازد.

وی اضافه کرد: همچنین مشارکت عمومی مردم و تشکیل پلیس جامعه محور موجب افزایش نظم و انسجام اجتماعی، افزایش امنیت و مقبولیت اجتماعی پلیس و نیز برقراری روابط عاطفی میان پلیس و مردم خواهد شد.
فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با توجه به نیاز حیاتی و اساسی جامعه به حفظ نظم و کنترل اجتماعی اعتماد عموم مردم به پلیس یک مقوله بسیار مهم و تعیین کننده است، زیرا پلیس دارای اختیار اعمال قدرت است و می‌تواند در مواجهه با شهروندان از اجبار استفاده کند.

وی با بیان اینکه لازم است پلیس برای بهره‌گیری کارآمد از این ابزار قانونی اعتماد عمومی را به خود جلب کند، افزود: نیروی انتظامی برای انجام وظایف خود به صورت موثر و کارآمد نیاز دارد که رابطه تعاملی و سازنده‌ای با شهروندان برقرار کند.

وی بیان کرد: در رویکرد جامعه محور امنیت تنها وابسته به ساز و کارهای سخت افزاری نیست و رضایتمندی از اقدامات پلیس، جلب اعتماد و حمایت عمومی و تبدیل قوانین و مقررات به باور و هنجارهای مورد پذیرش مردم رمز اصلی موفقیت و اثربخشی اقدامات قانونی است.

از ۱۱ مهر ماه تا ۱۷ مهر هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده‌است.

میاندوآب با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.

۹۸۷۱/۶۱۸۵/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی میاندوآب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۷۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فرماندهی انتظامی هرمزگان از همکاری خوب مردم در حوزه عفاف و حجاب

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، سردار علی اکبر جاويدان، فرمانده انتظامی هرمزگان امروز، اظهار کرد: طرح مقابله با ناهنجاری های اجتماعی به ويژه کشف حجاب با عنوان (طرح نور)، از 25 فروردين ماه سال جاري همزمان با سراسر کشور در استان بويژه شهرستان بندرعباس اجرايی شد.   وی افزود: در اجرای اين طرح، ما شاهد همکاری و مشارکت خوب شهروندان به ويژه بانوان گرانقدر با مأموران پليس بوديم که نسبت به رعايت قوانين عرصه عفاف و حجاب تمکين دارند.   اين مقام انتظامی استان با بيان اينکه همه تلاش و هدف پليس اين است که بانوان عزيز در جامعه بتوانند با امنيت و آرامش خاطر به امورات زندگي و کاری خود بپردازند، گفت: از همه بانوان گرانقدر که ضمن احترام به قانون و تمکين از آن، با خادمان خود در مجموعه انتظامی استان همکاری، داشتند، تقدير و تشکر می کنم.   انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • قدردانی فرماندهی انتظامی هرمزگان از همکاری خوب مردم در حوزه عفاف و حجاب
  • وزیر فرهنگ: از طرح‌های کاربردی درحوزه حکمرانی فرهنگی حمایت می‌شود
  • دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها
  • دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در آزادشهر
  • طرح نور و چالش‌های دوباره حجاب