Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست معاونت فنی کمیته ملی پارالمپیک اسامی ۱۹ ملی‌پوش دوومیدانی اعزامی به رقابت‌های جهانی در امارات را اعلام کرد. تاریخ انتشار: 14:08 - 09 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۴۶۶۰

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، محمد تابع سرپرست معاونت فنی کمیته ملی پارالمپیک اسامی ۱۹ ملی‌پوش دوومیدانی اعزامی به رقابت‌های جهانی در امارات را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بررسی‌های صورت گرفته در نهایت اسامی ۱۹ ملی‌پوش از فدراسیون‌های جانبازان و معلولین و نابینایان و کم بینایان که در قالب یک تیم با همراهی ۵ نفر کادر فنی به مسابقات جهانی امارات اعزام می‌شوند، مشخص شد.

وی افزود: طبق آیین‌نامه انتخاب ورزشکاران بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰، افرادی که موفق به کسب عناوین اول تا چهارم مسابقات جهانی امارات شوند می‌توانند سهمیه مستقیم بازی‌های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ را به دست آورند که البته این سهمیه به نام فرد نیست و به نام NPC است و ملاک انتخاب این ۱۹ نفر برای اعزام به مسابقات امارات بر اساس مصوبات ستاد بازی‌های توکیو (بر مبنای شانس مدال‌آوری و نیز اولویت گروه چهارم)، راهنمای انتخاب ورزشکاران بازی‌های پارالمپیک توکیو (مواد اعلام شده برای مسابقات و نیز کلاس‌بندی‌ها) و همین‌طور ملاک‌های اعلام شده از سوی کمیته برگزاری مسابقات جهانی امارات، بوده است.

تابع خاطرنشان کرد: البته مسابقات امارات آخرین شانس برای کسب سهمیه نیست و با توجه به اینکه در مسابقات امارات کلاس بندی ورزشکاران جدید انجام نخواهد گرفت، لذا ورزشکارانی که بر اساس موارد ذکر شده، شانس مدال‌آوری دارند، اما کلاس‌بندی نشده‌اند یا کلاس‌بندی آنها در مسابقات ۲۰۲۰ دوباره مجددا بررسی شود، در مسابقات فزاع امارات که اسفند سال جاری برگزار خواهد شد، شرکت می‌کنند و اسامی ورزشکاران و کادر فنی اعزامی به این مسابقات متعاقبا از طریق سایت کمیته ملی پارالمپیک اعلام خواهد شد.

وی در همین زمینه افزود: البته شانس کسب سهمیه برای ورزشکارانی که در بازه زمانی سال ۹۸ تا ۹۹ در رنکینگ IPC قرار گیرند، نیز وجود خواهد داشت (ملاک اعزام برای بازی‌های پارالمپیک بر اساس مصوبات ستاد بازی‌های توکیو ۲۰۲۰ الزاما کسب سهمیه صرف نخواهد بود).

بر این اساس اسامی ملی‌پوشان اعزامی به مسابقات جهانی پارادوومیدانی امارات به شرح زیر اعلام شده است:

امان‌الله‌پاپی، سید علی اصغر جوانمردی، حامد امیری، محمدرضا احمدی، فرهاد کهریزی، هادی کائیدی، مهران نکوئی، سجاد محمدیان، داود علی قاسمی، علی محمدیاری، مهناز امینی، هاشمیه متقیان، علیرضا مختاری، اسدالله عظیمی، نورمحمد آرخی، مهدی اولاد، مسعود حیدری، بهزاد عزیزی، وحید علی نجیمی

کادر فنی:

بهمن رضایی (مدیرفنی و مربی)، مصطفی بهرامی، محسن شاهرخی، زهرا کرم‌زاده، هرمز راد صادقی‌نیا (مربیان تیم ملی)

رقابت‌های جهانی پارادوومیدانی امارات از ۱۱ تا ۲۴ آبان سال جاری به میزبانی دوبی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوومیدانی جانبازان و معلولین علی محمد یاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۷۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسین وفایی بعد از باخت مقابل جاد ترامپ در یک هشتم قهرمانی جهان، از محل برگزاری مسابقات جهانی کروسیبل به شدت انتقاد کرد. سالن کروسبیل در شهر شفیلد انگلستان یکی از محبوب‌ترین سالن‌های مسابقات است که اکثر اسنوکربازهای اروپایی خاطرات بسیاری در آن دارند. سال‌هاست که این سالن میزبان مسابقات قهرمانی جهان است و علاقه‌مندان برای حضور در این سالن اشتیاق زیادی دارند.

وفایی در خصوص محل تمرین این سالن گفته بود: اتاق تمرین شبیه به گاراژ است و بوی بد، تمام وقت در اطراف آن حس می‌شود. اگر از من بپرسید که سال آینده به اینجا می‌آیم یا خبر قطعا جوابم منفی خواهد بود. به کشورهای دیگر مثل چین و عربستان نگاه کنید که چطور مسابقه برگزار می‌کنند و با کروسبیل مقایسه کنید. اگر مسابقات جهانی به عربستان برود برای من بهتر و نزدیک‌تر است.

البته حسین تنها شخصی نیست که از این سالن انتقاد کرده است و رونی اُسالیوان، برترین اسطوره اسنوکر جهان نیز در پاسخ به سوال برخی خبرنگاران در خصوص تغییر سالن میزبانی، گفته است که اتفاق بدی نیست و موافق است که این میزبانی در نقاط مختلف جهان انجام شود.

جیمی وایت از چهره‌های مطرح اسنوکر دنیا به خاطر شیوه بازی‌ تهاجمی، معروف به گردباد است. او 6 دوره به فینال مسابقات جهانی راه یافت اما در کسب قهرمانی ناکام بود با این حال به خاطر محبوبیت فراوانش به او «قهرمان مردم» گفته می‌شود. وی پس از انتقادهای وفایی از محل برگزاری مسابقات جهانی کروسیبل، در استودیو یورو اسپورت گفت: اگر وفایی برنده بازی با ترامپ می‌شد، باز این حرف‌ها را می‌زد؟؟ به نظرم او به جز حذف شدن، هیچ کاری نکرده است.

وی با اشاره به حواشی حسین با سالیوان در قهرمانی جهان سال گذشته عنوان کرد: او سال گذشته در بازی با سالیوان حرف های نادرست زیادی زد. حسین در این مرحله و این سالن حذف می‌شود و این برخوردها احمقانه‌ است. قطعا او از اینکارها پشیمان خواهد شد.

آلن مک مانوس از پیشکسوتان دنیای اسنوکر در ادامه صحبت‌های جیمی وایت گفت: اینجا همه چیز بوی بدی ندارد و همه چیز در اینجا اشتباه نیست و به نظرم نظر حسین درست نیست.

کد خبر 846715 برچسب‌ها بیلیارد - اسنوکر ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • خلاصه بازی الهلال ۲ - ۱ العین امارات، اولین شکست پایان رؤیای قهرمانی بود + ویدئو
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است