Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@12:54:01 GMT

ورود فرستاده سازمان ملل به صنعا

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۰۷۸۱۳

ورود فرستاده سازمان ملل به صنعا

فرستاده ویژه سازمان ملل وارد صنعا شد. سازمان ملل

خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد: "مارتین گریفیتس" نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن امروز وارد صنعا پایتخت این کشور شده است.

حضور گریفیتس در صنعا احتمالا برای کاهش تنش میان طرف های درگیر در جنگ یمن است. وی طرف های درگیر را به کاهش تنش، آزادی اسرا و برداشتن گام های بیشتر برای اجرای توافق صلح استکهلم سوئد فراخوانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صنعا

سفر نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن به صنعا در حالی انجام می شود که جنبش انصار الله پیشتر از طرح آتش بس در یمن برای توقف حملات پهپادی و موشکی به عربستان استقبال و آن را گام مهمی توصیف کرد.

مهدی المشاط  رئیس شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرده بود یمنی ها حملات به عربستان را به صورت مشروط متوقف می کنند.

چهارشنبه گذشته گریفیتس از اقدام جنبش انصار الله یمن در آزادی یک اسیر سعودی استقبال و قدردانی کرد و خواستار انجام تلاش های بیشتر برای اجرای توافق تبادل اسرا میان دو طرف شد.

دولت مستعفی یمن که مورد حمایت سعودی است و گروه انصار الله در دسامبر سال گذشته و در چارچوب مذاکرات استکهلم بر سر تبادل اسرا و آزادی  ۱۵ هزار اسیر از دو طرف توافق کردند اما این توافقنامه و سایر مسائل مورد توافق بین دو طرف به دلیل سنگ اندازی های سعودی تاکنون اجرایی نشده است./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به بوشهر

به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، دکتر اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دقایقی پیش با استقبال استاندار و مسئولان استانی وارد فرودگاه بوشهر شد. بر اساس این گزارش، با حضور دکتر اسلامی، کلنگ زنی ۳۵۰۰ واحد مسکونی در منطقه تنگک شهر بوشهر انجام می شود.   ادای احترام به مقام شهدا، شرکت در همایش هوش مصنوعی در دانشگاه خلیج فارس، بازدید از آب شیرین کن ۷۰ هزار متر مکعبی نیروگاه، نشست خبری با اهالی رسانه و بازدید از بخش های مختلف نیروگاه نیز از دیگر برنامه های رئیس سازمان انرژی اتمی ایران است.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • آمریکا فرستاده ویژه جدید برای غزه منصوب می‌کند
  • توافق ایران و پاکستان برای گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی
  • توافق برای گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی | مرز مشترک ۲ کشورباید «مرز صلح و دوستی» باشد
  • این زن فرستاده جدید آمریکا در غزه می‌شود/عکس
  • ۲۴ آزادراه به عوارضی الکترونیکی مجهز شد
  • اساس سپاه معنویت و اعتقاد است
  • ورود رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به بوشهر
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان
  • استقبال سازمان همکاری اسلامی از توافق تعیین حدود مرز آذربایجان و ارمنستان