Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در جلسه بررسی طرح‌های نیمه تمام حوزه‌های علمیه گیلان با اشاره به ساخت مصلای امام خمینی رشت ، از سوی آیت الله احسانبخش، گفت: مصلای رشت بر مبنای معماری اسلامی ساخته شده و افتخاری برای این شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه با بیان اینکه حوزه‌های شیعی از نماد‌های ارزش‌های دینی هستند، از تحصیل هزار و ۸۰۰ طلبه خواهر در حوزه‌های علمیه گیلان خبر داد و افزود: خواهران طلبه از مدارج علمی بالایی برخوردارند و حوزه‌ها باید در شان آن‌ها باشد.

کیوان محمدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان نیز در این نشست از اختصاص صد درصدی اعتبارات استانی حوزه‌های علمیه استان در سال ۹۷ خبر داد و تصریح کرد: پارسال ۳ و نیم میلیارد تومان از اعتبارات ملی و استانی به حوزه‌های علمیه گیلان اختصاص داده شد.

 

انتهای پیام/م.ع

اهتمام خیران بر تکمیل ساخت حوزه‌های علمیه نیمه تمام گیلان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سخن بزرگان احکام شرعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام سازمان ملل شد

سخنگوی وزارت بازسازی و توسعه روستایی حکومت طالبان اعلام کرد: ۷ هزار پروژه نیمه‌‌کاره‌ بانک جهانی در افغانستان در معرض تخریب‌شدن قرار دارد.

وی افزود: در مورد این پروژه‌ها با بانک جهانی گفتگو شده اما تاکنون نتیجه‌ای در پی نداشته است.

مسئولان این وزارت از بانک جهانی می‌خواهند که کار این پروژه‌ها را دوباره آغاز کند.

پیش از این نیز معاونت اقتصادی ریاست الوزرای طالبان از جامعه جهانی خواستار آزاد سازی سرمایه منجمدشده مردم افغانستان شد تا در عرصه اقتصادی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در افغانستان به وجود بیاید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • طالبان خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام سازمان ملل شد
  • لزوم توجه جدی به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری
  • ضرورت جذب نیروهای خبره در حوزه علمیه
  • اعتبارات مناسبی در حوزه پسماند در نظر گرفته شده است
  • اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه‌های علمیه گیلان
  • پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود
  • تکمیل بیش‌از ۷۰ هزار طرح نیمه تمام در اولویت کاری دولت
  • عزم دولت برای تکمیل ۷۰هزار پروژه نیمه تمام عمرانی جدی است
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال گذشته
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲