Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان سازمان سنجش را مجری برگزاری آزمون استخدامی فراگیر کشور دانست و بیان کرد: شروع ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به صورت اینترنتی از سوم مهرماه و تا روز جمعه ۱۲ مهرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، "جعفر رودری" در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص آزمون استخدامی سال 98 گفت: هفتمین آزمون استخدامی فراگیر در سطح ۱۹ دستگاه اجرایی استان همزمان با سراسر کشور در روز پنجشنبه 30 آبانماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سازمان سنجش کشور را مجری برگزاری این آزمون استخدامی دانست و بیان کرد: شروع ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به صورت اینترنتی از سوم مهرماه جاری بوده و تا روز جمعه ۱۲ مهرماه ادامه خواهد داشت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با اعلام این مطلب که بنا بر تاکید سازمان امور اداری و استخدامی کشور مهلت ثبت‌نام تمدید نخواهد شد، تاکید کرد: داوطلبان در زمان مشخص اقدام به ثبت‌نام کنند.

این مقام مسئول روز آزمون را روز پنجشنبه ۳۰ آبان‌ماه اعلام کرد و افزود: این آزمون در تهران و مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد و داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه آزمون را از روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کنند.

رودری ادامه داد: حدود ۲۱ دستگاه اجرایی در سطح کشور با ظرفیت استخدامی بیش از ۳۰ هزار نفر در این آزمون حضور خواهند داشت که سهمیه استان کرمان یک هزار و ۱۲۷ نفر مربوط به ۱۹ دستگاه اجرایی است.

وی بیان کرد: در بین دستگاه‌های اجرایی استان، آموزش و پرورش با ۵۸۰ نفر، دانشگاه علوم پزشکی کرمان با ۱۲۹ نفر، دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با ۱۰۳ نفر، دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با ۸۰ نفر، دانشگاه علوم پزشکی بم با ۸۱ نفر و سازمان امور زندان‌ها با ۸۰ نفر، به عنوان دستگاه‌هایی هستند که بیشترین سهمیه استخدامی در استان کرمان را به خود اختصاص داده اند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان عنوان کرد: سهمیه استان به لحاظ جنسیت آقایان ۴۸۰ نفر، بانوان ۳۴۶ نفر خانم و ۳۰۱ نفر شامل زن و مرد است. گفتنی است که شرط بومی بودن در این استخدام برداشته شده و رقابت ملی است.

وی با بیان این مطلب که شرایط عمومی استخدامی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است، خاطرنشان کرد: شرط سنی در این آزمون حداقل سن ۲۰ سال و حداکثر برای افراد دارای مدرک فوق لیسانس و بالاتر ۴۵ سال در نظر گرفته شده است و افرادی که دارای سابقه کاری مورد تایید از دستگاه‌ها باشند، این سنوات به سن آنها اضافه خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور آزمون هاي استخدامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج اولیه آزمون آموزگاری ۱۴۰۳ آموزش و پرورش اعلام شد + لینک مشاهده نتایج

نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کارنامه مرحله اول آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ۱۴۰۳ صادر شد.

متقاضیان می‌توانند نتایج آزمون را از طریق مراجعه به سایت سنجش از طریق آدرس https://register1.sanjesh.org/NoeEmpApKrnElem140301/ مشاهده کنند.

کد خبر 746868

دیگر خبرها

  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • گلایه رئیس سازمان نظام پرستاری از سهم اندک نیروی انسانی در آزمون استخدامی / ۱۰۰ هزار پرستار کم داریم
  • اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • نتایج اولیه آزمون آموزگاری ۱۴۰۳ آموزش و پرورش اعلام شد + لینک مشاهده نتایج
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری اعلام شد
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود
  • ایران آماده بارش‌های فراگیر بهاری | صدور هشدار هواشناسی برای بارش‌های اردیبهشتی | تهران چه روزهایی بارانی است؟
  • پایان مهلت هیئت مقررات زدایی به سازمان دامپزشکی(خبر اختصاصی*)
  • آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی معلولان ۱۴۰۳ + سایت و افراد مجاز برای شرکت در آزمون
  • امدادرسانی به بیش از ۲۵۰۰۰ نفر در سیل ۹ استان