Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهادگران حوزه بهداشتی درمانی و فرهنگی با ارائه خدمات رایگان در منطقه کم‌برخوردار شهر رشت در زمینه حل مشکلات مردم محروم، آتش به اختیار عمل کردند. ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، اردوی جهادی 2 روزه با محوریت بهداشت و درمان، ویزیت رایگان پزشکی، معاینه و پایش دندانپزشکی، پایش سلامت، مشاوره روانشناسی و حوزه فرهنگی و کودک توسط گروه جهادی فردوس و با همکاری قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در منطقه جماران رشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این اردوی جهادی که در منطقه حاشیه‌نشین جماران رشت برگزار شد بیش از 100 نفر از اهالی منطقه ویزیت رایگان پزشکی شدند و مورد پایش قند و فشارخون و مشاوره‌های لازم پیرامون آن قرار گرفتند.

در این اردوی جهادی، معاینه تشخیصی دندانپزشکی انجام شد و به کودکان نیز آموزش صحیح مسواک زدن ارائه شد؛ همچنین داروهای تجویز شده پس از مشاوره دارویی توسط پزشک داروساز در زمینه مصرف صحیح داروها به مراجعان تحویل داده شد.

خوزستان| اردوی جهادی دانشجویی گامی موثر و فرصتی مناسب برای تقویت خودسازی جوانان+ تصاویراردوی جهادی طرح شهید رهنمون در قم به روایت تصویراردوی جهادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز در «رغیوه» هفتکل برگزار شد

اقدامات فرهنگی این اردوی جهادی با تمرکز بر فرهنگ‌سازی در حوزه کتاب‌خوانی کودکان و نوجوانان بود و در پایان کتاب به کودکان و نوجوانان منطقه اهدا شد.

یکی از اهالی منطقه در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: محله جماران منطقه حاشیه شهر رشت است و به این دلیل حاشیه نامیده می‌شود که گویی مشکلاتش به حاشیه رانده شده است که این موضوع به‌دلیل عدم شناخت مسئولان از مشکلات این مناطق است.

وی با اشاره به اینکه مدیران باید آگاه شوند که خارج از شعاع اتاق مدیریتشان مشکلات فراوانی وجود دارد که از آن بی‌خبر هستند گفت: کسانی هم که مشکل دارند یا آگاهی ندارند یا توانی ندارند که به مدیران مراجعه کنند لذا مدیران باید از چنین مناطقی نیز سرکشی کنند.

بانوان منطقه حاشیه شهر رشت هم با ابراز خرسندی از برگزاری چنین اردوی جهادی در این منطقه محروم بیان کردند: افراد زیادی توان مراجعه به پزشک و تهیه داروهای خود را ندارند و خواستار برپایی چنین ویزیت‌های رایگانی هستیم و تداوم داشتن این رسیدگی‌ها به مردم کمک زیادی می‌کند.

جهادگران گروه درمان از جمله پرستاران، ماماها و دانشجویان پرستاری و مامایی حاضر در این اردوی بهداشتی درمانی، اهداف خود را از شرکت در چنین خدمات جهادی، برداشتن قدمی کوچک برای کاهش آلام مردم حاشیه شهر و افزایش آگاهی بهداشتی مردم برشمردند و گفتند: اردوهای جهادی، فاصله ما با مردم را کمتر می‌کند.

گزارش از سارا ناصری

انتهای پیام/ ت

R7877/P/S6,71/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۸۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی بسیج سازندگی مهدی هنری اظهار کرد: ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه در این ایام ۳۹۳۳ جهادگر مشغول خدمات رسانی بودند، افزود: از این تعداد دو هزار و ۱۲۰ نفر برادر و هزار و ۸۱۳ نفر خواهر بودند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در استان خراسان جنوبی ۲۵ هزار و ۴۴۹ نفر از خدمات جهادگران بهره مند شدند.

هنری عنوان کرد: جهادگران در ۱۳۰ نقطه روستایی و ۴۵ نقطه شهری استان خدمت ارائه دادند.

وی ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از ۷۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ۲۵ هزار و ۴۴۹ خدمت توسط گروه‌های جهادی صورت گرفته است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: عرصه‌های فعالیت جهادگران شامل عمرانی، فرهنگی و تبیینی، آموزشی، پزشکی، دامپزشکی، فنی مهارتی، خدمت مومنانه، کشاورزی و میز خدمت می‌شود.

کد خبر 6085347

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • راه‌اندازی قرارگاه‌های جهادی در مناطق حاشیه‌ای لرستان
  • برپایی ۲ اردوی جهادی بهداشتی و درمانی در مناطق محروم مشهد