Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:01:34 GMT

۲۵ هزار تن برنج در لرستان برداشت می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۰۸۶۴۲

۲۵ هزار تن برنج در لرستان برداشت می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، صید احمد مرادی امروز سه شنبه در سخنانی اظهار داشت: با آغاز فصل برداشت برنج در استان لرستان، ۳۰ واحد شالیکوبی بخش خصوصی در امر سفید کردن، فرآوری و بسته بندی فعالیت دارند.

وی ادامه داد: این واحدهای شالیکوبی اغلب دارای ماشین آلات مدرن هستند و قابلیت تبدیل ۲۸ هزار تن شلتوک به برنج سفید را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی لرستان تصریح کرد: در سال جاری ۸ هزار و ۷۳۴ هکتار برنج در استان لرستان کشت شده که از این سطح، مقدار ۴۲ هزار تن شلتوک و ۲۵ هزار تن برنج سفید برداشت می‌شود.

مرادی گفت: ستاد تنظیم بازار استان لرستان در سال ۹۸ بابت سفید کردن برنج به ازای هر کیلوگرم مبلغ ۵ هزار ریال تعیین نموده است.

کد خبر 4734214

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان جهاد کشاورزی لرستان خرم آباد برنج احمد مرادی هفته دفاع مقدس اربعین 98 بوشهر اربعین حسینی قزوین شیراز اجلاس جاده ابریشم گرگان شهرکرد بیرجند خطبه های نماز جمعه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گردشگری آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۸۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام

                                                                به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در آیین بهره برداری از ۶ واحد پخت نان کامل در استان گفت: هدف از ایجاد این نانوایی‌ها ارتقاء سطح سلامت جامعه، کاهش ضایعات نان و کاهش عوارض ناشی از مصرف نان سفید است.   شهریار عباسی با بیان اینکه در صورت استقبال از این نان تعداد مراکز پخت نان کامل در استان افزایش می‌یابد افزود: تا اطلاع بعدی نان کامل با قیمت نان سفید به شهروندان عرضه می‌شود    وی تاکید کرد: نان کامل بر خلاف نان سفید که سبوس آن جدا می‌شود، سرشار از فیبر، ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها است.   گفتنی است بیش از ۶۰۰ نانوایی در استان ایلام مجوز فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • افت تراز آب های زیرزمینی در کهگیلویه/توقف کشت برنج با آب زیرزمینی
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رؤیا / مرادی: هدف مشترک داریم
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • انسداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • شورای فرهنگی محیط زیست در همه استان‌ها فعال می‌شود
  • (تصاویر) عجیب‌ترین گورستان ایران
  • جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان