Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-29@01:20:42 GMT

ستاره اتلتیکو مادرید با الریان قرارداد بست

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۰۸۷۳۱

ستاره اتلتیکو مادرید با الریان قرارداد بست

به گزارش وانانیوز، 

عبدا... طالب المری سردبیر روزنامه الرایه دوحه در ادعایی جالب از امضای قرارداد باشگاه الریان با ستاره ملی‌پوش و سرشناس باشگاه آتلتیکو مادرید اسپانیا خبر داد و نوشت تا چند هفته دیگر این انتقال همه توجهات را معطوف دوحه خواهد کرد.

بنا به ادعای سردبیر الرایه، مالکان متمول الریان در مذاکراتی پیشرفته با دیگو کاستا ستاره برزیلی‌الاصل تیم ملی اسپانیا و باشگاه آتلتیکو مادرید برای امضای قرارداد سه ساله به توافق رسیدند تا این بازیکن مشهور، ستاره آتی از فوتبال اروپا باشد که گام به لیگ ستارگان قطر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این تلاش‌ها برای امضای قرارداد با ماریو مانژوکیچ ستاره کروات یوونتوس به سرانجام نرسید تا با بسته شدن پرونده خرید این بازیکن، الریانی‌ها چشم به دیگو کاستا 31 ساله بدوزند و با قراردادی که گفته می‌شود رقمی نجومی در آن گنجانده شده است، ستاره آتلتیکو مادرید مسیر دوحه را در پیش بگیرد.

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۸۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای قرارداد احداث ادامه خط آهن خواف- هرات در افغانستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کابل؛ معاونت اقتصادی کابینه سرپرست افغانستان امروز اعلام کرد: قرارداد ساخت مرحله دوم قطعه چهارم خط آهن هرات-خواف امروز در مراسم ویژه‌ای با حضور ملاعبدالغنی برادر معاون اقتصادی ریاست کابینه سرپرست، توسط اداره خط آهن افغانستان و شرکت روسی " گاما " امضا شد.
براساس این قرارداد، کار احداث مرحله دوم قطعه چهارم خط آهن خواف-هرات به طول چهل و هفت کیلومتر با بودجه پنجاه و سه میلیون دلار تا دو سال دیگر به پایان می‌رسد. این آخرین بخش طرح راه آهن خواف-هرات است که از " رباط پریان " آغاز می‌شود و به فرودگاه و شهرک صنعتی هرات می‌رسد.
معاون اقتصادی کابینه سرپرست افغانستان در این مراسم گفت: با تکمیل این فاز، طرح اتصال منطقه‌ای خواف - هرات، افغانستان را به بندر مهم دریایی ایران و از طریق شبکه راه آهن ترکیه به اروپا وصل خواهد کرد.
خط آهن خواف- هرات دویست و بیست و پنج کیلومتر طول دارد که قرار است به زودی روند انتقال کالا میان ایران و افغانستان به صورت تجاری از این مسیر آغاز شود.

 

دیگر خبرها

  • امضای قرارداد بازسازی فرودگاه ننگرهار با ایران
  • امضای قرارداد میان طالبان و شرکت گاما
  • امضای قرارداد احداث ادامه خط آهن خواف- هرات در افغانستان
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • گل آلوارو آربلوا به اتلتیکو مادرید روی پاس گل تماشایی ژابی آلونسو (28 مارس، 2010) / فیلم
  • گل ها، مهارت‌ها و حرکات تکنیکی اندریک، پدیده 17 ساله برزیلی و بازیکن فصل آینده رئال مادرید / فیلم
  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • ستاره خارجی جدید لیگ برتر ایران هپاتیت دارد
  • خیال آنچلوتی راحت شد: قرارداد ستاره رئال تمدید می‌شود
  • غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد