Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-23@07:24:00 GMT

حضور دختر استقلالی در ورزشگاه انقلاب کرج +عکس

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۰۸۷۳۷

حضور دختر استقلالی در ورزشگاه انقلاب کرج +عکس

رویداد۲۴ استقلال روز گذشته موفق شد با برتری مقابل گل ریحان در جام حذفی به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کند.

این دیدار که اتفاقات و حواشی زیادی داشت با استقبال خوب تماشاگران استقلال مواجه شد و به دلیل نزدیکی کرج با تهران هواداران زیادی برای تشویق تیم محبوب خود رفته بودند. برچسب ها: رویداد24 ، استقلال ، هواداران استقلالی ، دختر استقلالی ، دختر آبی ، تماشاگران استقلال ، هوادار استقلال ، دختر هوادار استقلال ، بازی استقلال و گل ریحان ، ورزشگاه انقلاب کرج سرگرمی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 استقلال هواداران استقلالی دختر استقلالی دختر آبی تماشاگران استقلال هوادار استقلال دختر هوادار استقلال بازی استقلال و گل ریحان ورزشگاه انقلاب کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان برای هواداران فوتبال ناامن است

خبرگزاری آلمانی دویچه وله امروز درباره فضای استادیوم‌های فوتبال در عربستان نوشت «عربستان برای تماشاگران فوتبال امن نیست» و در استادیوم‌های این کشور اقدامات ناقض حقوق بشر اتفاق می‌افتد.

به گزارش مشرق، با اینکه عربستان با ریخت و پاش عجیب ارزش لیگ فوتبالش را به ۹۳۳ میلیون یورو افزایش داد تا با فاصله گران ترین لیگ آسیا شناخته شود. ارزش لیگ عربستان تقریبا ۸ برابر لیگ ایران(۱۲۱ میلیون یورو) است.

بازی دو تیم الصفا و البکیریه در لیگ دسته اول عربستان با اقدامات عجیب نیروهای امنیتی همراه شد و حدود ۱۰۰ تماشاگر بازداشت شدند. هواداران الصفا روی سکوها به خاطر تولد حضرت علی (ع) سرود شادی سردادند ولی پلیس عربستان به دلیل اخلال در امنیت عمومی آنها را دستگیر کرد.

دویچه وله گزارش می‌دهد که ۱۲ نفر از تماشاگران الصفا برای مدت ۶ ماه تا یک سال به زندان محکوم شدند و هیئت مدیره این باشگاه فوتبال هم به صورت کاملا برکنار شد. بر اساس گزارش این رسانه، این تماشاگران فوتبال در زندان از بسیاری از حقوق خود مثل «بهداشت و درمان محروم هستند» و خانواده‌های آنها نگران وضعیت مبهمشان در زندان‌های سعودی هستند.

سعود العزیزی، کارشناس فوتبال عربستان می‌گوید که این «تماشاگران شعارهای مذهبی سردادند» و این اقدام آنها نقض قانون عمومی است. اما جوی شی، فعال حقوق بشر می‌گوید که این «اقدامات دولت عربستان کاملا برخلاف حقوق بشر است» و اقدام این تماشاگران «توهین تلقی نمی‌شود».

دویچه وله می‌نویسد که عربستان سعودی هرچند با هزینه‌های زیاد موفق شده میزبانی تورنمنت‌های بزرگ ورزشی و فوتبالی مثل جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ را بگیرد ولی «برای برگزاری این رویداد باید درباره قانون برخورد با تماشاگران تجدیدنظر کند».

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • دروازه‌بان استقلال دختر جیمی‌جامپ را بغل کرد اما پسر هوادار را هل داد | ماجرای آغوش مهربانی بازیکنی که وظیفه دروازه‌بانی را فراموش کرد
  • سن سیروس، متراکم‌ترین استادیوم ایران (عکس)
  • حضور معدود هواداران سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران +فیلم
  • ۱۸ دختر برتر استان قم در جشنواره شمیم ریحان تجلیل می‌شوند
  • احضار یک استقلالی به کمیته اخلاق به خاطر پرسپولیس
  • قهرمانی استقلال بدون هوادار | اهدای جام به پرسپولس در جشن باشکوه
  • سرپرست شمس آذر: گودرزی به خاطر بی تجربگی و جوانی گفت استقلالی است/اگر حرکت نکونام به سمت تماشاگران ما بود جای تاسف دارد
  • متفاوت ترین استوری نکونام با عکس یک هوادار استقلال (عکس)
  • عربستان برای هواداران فوتبال ناامن است