Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، مدیران این باشگاه با خالد شفیعی و محمد قاضی مذاکره کرده‌اند. ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

سعید مسیگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره غیبت چهار بازیکن اصلی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر از لیست این تیم در دیدار برابر خوشه طلایی ساوه اظهار داشت: این بازیکنان از تیم کنار گذاشته نشده‌اند و ویسی در این باره چیزی به ما اعلام نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهین در سه هفته اخیر، خارج از بوشهر بازی کرده و کادر فنی برای بازی با خوشه طلایی، چند بازیکن زیر 23 سال را در لیست قرار داده بود.

ویسی در شاهین شهرداری بوشهر ماندنی شد

وی در مورد زمزمه‌هایی مبنی بر جذب خالد شفیعی و محمد قاضی گفت: بله، با این دو بازیکن صحبت کرده‌ایم. قاضی مشکل قراردادی دارد که قرار است آن را حل کند. شفیعی هم در روزهای اخیر به بوشهر می‌آید تا صحبت‌های نهایی را انجام دهیم.

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در پاسخ به این پرسش که آیا لیست این تیم برای جذب بازیکن جدید جای خالی دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: دو جای خالی داریم و به زودی به خاطر پاره شدن رباط صلیبی یکی از بازیکنان، او را نیز از لیست خارج می‌کنیم.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال شاهین بوشهر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال شاهین بوشهر تیم فوتبال شاهین بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۸۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید

به گزارش همشهری آنلاین در تابستانی که گذشت سه بازیکن سابق پرسپولیس به شکلی در لیست گل‌محمدی جایی نگرفتند تا مجبور شوند به تراکتور بروند. شجاع خلیل‌زاده خیلی دوست داشت همراه با کنعانی‌زادگان به پرسپولیس برگردد اما یحیی خواهان حفظ پورعلی‌گنجی و گولسیانی شد و کنعانی را به شجاع ترجیح داد. شجاع در دوره‌ای که در پرسپولیس حضور داشت، دو ماه قبل از فینال لیگ قهرمانان این تیم را به مقصد الریان ترک کرده بود و این مساله در مخالفت یحیی با بازگشت او به پرسپولیس بی‌تاثیر نبود.

سیامک نعمتی نیز در نیم‌فصل لیگ قبل در لیست مازاد یحیی قرار گرفت اما با اصرار تا پایان فصل ماند اما باز هم در تابستان در لیست فروش پرسپولیس قرار گرفت و بعد هم راهی تراکتور شد. او بعد از جدایی علیه یحیی مصاحبه تندی انجام داد و حتی همسرش نیز بعد از جدایی یحیی از پرسپولیس علیه وی استوری طعنه‌آمیزی را منتشر کرد. در حال حاضر حضور یحیی در تبریز بدترین و غیرمنتظره‌ترین خبر برای نعمتی است. مهدی عبدی هم در تابستان با نظر یحیی از لیست بزرگسالان پرسپولیس خارج شد و به صورت قرضی به تراکتور رفت. مشکل گل‌محمدی با نعمتی و عبدی غیرفنی نبود و او هر دو بازیکن را به خاطر عدم دوندگی زیاد در میدان از تیمش کنار گذاشت. مشکلی که خمز هم با این دو بازیکن داشت.

حالا شاید این ۳ بازیکن آرزو کنند یحیی به تبریز نرود.

کد خبر 846517 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • واکنش معاون باشگاه تراکتور به خبر مذاکره با کلینزمن
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید