Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم اختتامیه ششمین دوره مسابقات کشوری علوم اعصاب شناختی ویژه دانش آموزان مقاطع دبیرستان به منظور انتخاب و معرفی تیم‌های برتر این مسابقات، نوزدهم مهرماه جاری در دبیرستان علامه حلی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، مسابقات ملی علوم اعصاب شناختی به منظور آشنایی بیشتر دانش‌آموزان مقاطع دبیرستانی با حوزه‌های علوم شناختی و ترویج و ارتقای این دانش در سطح فضاهای آموزشی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و با همکاری مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان وزارت آموزش و پرورش هرساله در سطح کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات با هدف جذب علاقه‌مندان به مطالعه "مغز" برای اولین بار در سال ۱۳۹۲ با حمایت ستاد توسعه علوم شناختی و جمعی از فارغ‌التحصیلان مدارس دبیرستان علامه حلی انجام شد تا نخبگان و استعدادهای درخشان دانش‌آموزی بتوانند قبل از ورود به مراکز و موسسات آموزش عالی با مباحث و دانش علوم شناختی آشنا شوند.

در ششمین دوره از مسابقات کشوری علوم اعصاب شناختی، ۶۰۰ دانش‌آموز مقطع دبیرستان از ۲۹ استان در پنج قطب کشوری در قالب یکصد تیم ترکیبی از رشته‌های ریاضی، تجربی و علوم انسانی رقابت داشتند که ۲۶ تیم برگزیده شدند که در مراسم اختتامیه این مسابقات سه تیم برتر انتخاب و معرفی خواهند شد.

عمده‌ترین هدف از برگزاری مسابقات علمی در ارتباط با رشته‌های علوم اعصاب شناختی انجام تحقیقات است تا اتصال فعالیت‌های تحقیقاتی از دوره‌های دبیرستان به مراکز دانشگاهی و نیز سیاست تقویت فرهنگ و روحیه همکاری در مراکز آموزشی در امر انجام مسابقات علوم اعصاب شناختی پیگیری و دنبال شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علوم اعصاب شناختی دانش آموزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مربی پرورشی مدرسه ۲۲ بهمن شهر سمیرم گفت: هدف از برپایی این بازارچه اشنایی دانش اموزان با بازار کسب و کار مدیریت پول و مسئولیت پذیری است.

صدیقه قاسمی افزود: در این بازاراچه محصولات سالم توزیع شد.


دبستان ۲۲ بهمن با ۱۶۰ دانش اموز در مرکز شهر سمیرم واقع شده است.

دیگر خبرها

  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان