Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@18:35:48 GMT

امکان راه اندازی پایانه شرق تهران وجود دارد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۰۹۰۳۳

امکان راه اندازی پایانه شرق تهران وجود دارد

هاشمی از امکان راه اندازی ترمیناللنگر شرق تهران با انجام اقداماتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری شبستان، «محسن هاشمی» در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص پایانه شرق گفت: درباره پایانه شرق بارها به صورت کامل توضیح داده ام و این بخش از ساختمان که 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته، بخش اصلی ترمینال است و با همین می توان ترمینال را راه اندازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس شوری اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ساختمان اصلی ترمینال شرق پیشرفت مناسبی دارد، افزود: در بازدیدهای مختلفی که اعضای شورا از ترمینال شرق داشته اند، پیمانکار اعلام کرده است که هزینه اندکی برای راه اندازی این ترمینال لازم است.

 

وی ادامه داد: ارقام متفاوتی از 70 تا 99 درصد درباره پیشرفت فیزیکی ترمینال شرق آمار ارایه شده است. با این وجود با تکمیل بخش هایی از این ترمینال امکان بهره برداری وجود دارد.

 

هاشمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهردار تهران، معاونان حمل و نقل عمرانی و کمیسیون حمل و نقل عمران شورا باید در خصوص پیشرفت فیزیکی ترمینال شرق تصمیم گیری کنند.

 

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به جلسه کمیسیون عمران در خصوص واگن های مترو گفت: من به دلیل جلسه ای که با حضور معاون اول رییس جمهور درباره طرح توسعه دانشگاه تهران بود، در جلسه کمیسیون عمران حضور نداشتم.

 

هاشمی یادآور شد: شورای عالی شهرسازی مصوبه ای برای توسعه دانشگاه تهران دارد که مسئولان دانشگاه تهران به آن اعتراض دارند؛ بنابراین جلسه مذکور برای حل اختلافات وزارت مسکن و وزارت علوم تشکیل شده بود که در آن نظر شورای شهر را هم لحاظ کردند.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی پیاده روی اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین کانون های مساجد زائران اربعین حسینی هفته دفاع مقدس مجلس ترمینال شرق شورای شهر تهران شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۹۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران فردا یکشنبه ۴ اردیبهشت درباره اقدامات و برنامه‌های در دست اقدام این معاونت، به اعضای شورای شهر تهران گزارش می‌دهد. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: فردا در دویست و سی امین جلسه شورا، خزانه دار شورا درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲ گزارش می‌دهد.

علیرضا نادعلی افزود:در این جلسه یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به تشکیل شورای راهبری سلامت شهر تهران هم بررسی خواهد شد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی لایحه معرفی ۲۷ نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب و لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار هم در دستور کار نشست فردای شورای شهر تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه
  • بازگشایی ترمینال سرخه حصار دغدغه ساکنان شرق پایتخت شد