Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون وزیر نفت در امور گاز با صدور حکمی زهرا حسین‌زاده را به عنوان «مشاور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در امور بانوان»منصوب کرد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسن منتظر تربتی، معاون وزیر نفت در امور گاز و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با صدور حکمی، زهرا حسین‌زاده را به سمت «مشاور مدیرعامل در امور بانوان» منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن حکم حسین‌زاده آمده است:
«نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند سرکار عالی در حوزه امور بانوان به موجب این حکم به عنوان «مشاور مدیرعامل در امور بانوان» منصوب می‌گردید.
با عنایت به جایگاه ویژه و نقش موثر بانوان در شرکت ملی گاز ایران و لزوم توجه به بهبود، پیشرفت و شکوفایی استعدادها در تمامی آحاد سازمان، اهتمام جدی برای تحقق موارد ذیل مورد انتظار است:
تقویت زمینه‌های اعتماد متقابل بانوان همکار و سازمان ارائه راهکارهای سودمند و عصر برای توانمندسازی بانوان ایجاد ارتباط صمیمانه با بانوان همکار و انعکاس دیدگاه‌های آنان به اینجانب در قالب گزارش‌های تحلیلی شناسایی مشکلات بانوان انکار و ارائه راهکار برای رفع آنها با توجه به مقررات، دستورالعمل‌ها و امکانات شرکت امید است در پناه خداوند متعال و بهره‌مندی از مساعدت تمامی مدیران و روسا در انجام وظایف مسئولیت جدید موفق و سربلند باشید.
فرصت را مغتنم می‌دانم و از زحمات سرکار خانم فریده پاداشی در مدت تصدی مسئولیت فوق، تشکر و قدردانی می‌نمایم.»

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار کرد: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت
  • آمریکا فرستاده ویژه جدید برای غزه منصوب می‌کند
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد
  • الناز سخائیان به عنوان اولین مدیر ایرانی شرکت نستله ایران منصوب شد