Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفری‌جلوه به پاس بیست سال حضور مستمر در حوزه جهاد و شهادت از برنامه «از آسمان» تقدیر کرد. ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا جعفری‌جلوه به همراه تعدادی از مدیران این شبکه از تهیه‌کننده و عوامل برنامه «از آسمان» قدردانی کرد.

وی در این مراسم با بیان اینکه مدتی بود مترصد بودیم به بهانه تلاش‌های ارزشمند گروه «از آسمان» در دو دهه سپری شده گرد هم آییم تا فرصت دیدار و سپاسی فراهم شود؛ تصریح کرد: «البته شما اجرتان را دریافت کرده‌اید که این پاداش؛ نهفته در نفسِ عملِ شماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه دو تأکید کرد: عملی در حیطه ابلاغ کنندگی روح ایثار و فداکاری و بسط و نشر پیام رشادت، پایمردی، جهاد و حماسه و تعمیق فرهنگ شهید و شهادت؛ که اگر این اجر متعلق به شما نبود این مقدار نمی پاییدید؛ ما مستغرق اعمال خود هستیم، به همین دلیل بهترین پاداش ما خود اعمال ماست که با ما رهسپارند و به سوی ما باز می‌گردند.

وی افزود: کار شما از آن جهت که تصویرگر بهترین‌های روزگار هستید و عمل صالح با ارزش‌های افزوده بسیار است، دعاهای بیشماری را همراه دارد که موجب پاداش مضاعف است.

آیا «کلاه قرمزی» تمام می‌شود؟/ جعفری جلوه: ما بی‌خبریم!

در متن لوح سپاس اهدایی به عوامل «از آسمان» آمده: «بی‌تردید مهمترین شاخصه تلاش شما در رسانه ملی استمرار و پایداری در مسیر درستی است که لزوم آن بر کسی پوشیده نیست؛ اینکه بیست سال پس از آغاز فعالیت شما در حوزه فرهنگ جهاد و حماسه عدد تولیدات از آسمان در این سال‌ها به قریب 1300 برنامه رسیده؛ ذخیره‌ای خیره‌کننده و گرانبها برای تاریخ انقلاب و مقاومت و پشتوانه‌ای قابل اتکا برای روز حساب... ان‌شاالله.

برنامه «از آسمان» کاری از گروه اجتماعی فرهنگی و به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیر خورشیدی‌فرد تنها برنامه مستمر سیما در حوزه حماسه و جهاد است که طی 20 سال بیش از 1300 برنامه را با موضوع مقاومت و جهاد و دفاع از حرم و وطن تولید و پخش کرده است.

این برنامه هر هفته جمعه‌ها ساعت 16 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تلویزیون رسانه ملی شبکه دو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تلویزیون رسانه ملی شبکه دو تلویزیون رسانه ملی شبکه دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به سد‌های خراسان شمالی

 وحید واسطه   گفت: بارش دو روز گذشته بطور میانگین بیش از ۲۰ میلیمتر در استان ثبت شد.

وی افزود: بیشترین ورودی با یک میلیون و ۷۰۰ متر مکعب به سد شیرین دره بوده و سد‌های بیداواز و بارزو هر یک با ۷۰۰ مترمکعب بیشترین آبگیری را داشتند.

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان هم با بیان اینکه این بارش‌ها کشاورزان را به سالی پربار امیدوار کرد به آنها توصیه کرد از کود‌های سرک و پتاس در مزارع استفاده کنند.

همچنین مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی استان هم از کشاورزان خواست در صورت مشاده آفت زنگ زرد گندم هر چه سریعتر با آن مبارزه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • قلع و قمع ۲۶ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان قزوین
  • مدیر شبکه نسیم: در تدارک برنامه‌ای با محوریت جناب‌ خان هستیم؛ فرزاد حسنی هم با یک مسابقه ترکیبی می‌آید
  • تقدیر استاندار فارس از عملکرد جهادی مدیر کل میراث فرهنگی دیار حافظ
  • ورود ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به سد‌های خراسان شمالی
  • یک انتصاب در شبکه آموزش سیما
  • ورود ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به سد‌های خراسان‌شمالی
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور از خدمات مختلف سپاه
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور‌ از خدمات مختلف سپاه
  • «آخرین شیهه ...» از ایتالیا جایزه گرفت
  • «آخرین شیهه...» یک جایزه ویژه زنان گرفت