Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از چند هفته وقفه بیست و هفتمین جلسه از سلسله نشست های نقد و اندیشه روز چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود. در این جلسه موضوع «روانشناس نماها در فضای مجازی» مورد توجه اساتید دانشگاه و صاحبنظران قرار می گیرد و آسیب شناسایی حضور روانشناسان فاقد تخصص در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بررسی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست محمد حاتمی، رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور به همراه حمزه علیمرادی، روانشناس و رواندرمان گر و سیدعلی آذین متخصص پزشکی اجتماعی به ایراد سخنرانی می پردازند.

زمان این نشست روز چهارشنبه 10 مهرماه ساعت 10 صبح و مکان آن در محل خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان هویزه، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات - ورودی شماره یک – ساختمان مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات - سالن الغدیر خواهد بود.

شرکت برای علاقمندان آزاد است.

کد خبر 4734374

منبع: مهر

کلیدواژه: فضای مجازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات روانشناسی کتاب و کتابخوانی هفته دفاع مقدس معرفی کتاب گردشگری دفاع مقدس جنگ تحمیلی بازار نشر ادبیات ترجمه ادبیات دفاع مقدس ادبیات جهان دفاع مقدس اربعین حسینی رونمایی کتاب فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۰۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود

‌به گزارش خبرنگار مهر، میثم عابدی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع فعالان حوزه ICT کردستان که در پارک علم و فناوری برگزار شد، اظهار کرد: وزارت ارتباطات مبتنی بر ظرفیت‌های استان از فعالیت‌های حوزه ارتباطات حمایت می‌کند و باید زیرساخت‌ها و خلاءها بررسی شود تا نیاز استان را بسنجد و بر اساس نیازها کمک کند.

وی افزود: هم مرزی استان کردستان با حضور عراق از مزایای استان است که برای توسعه اقتصاد دیجیتال و خدمات نرم‌افزاری می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه سال گذشته در ۱۰ استان کشور فعالیت دیجیتالی ویژه دانش‌آموزان انجام دادیم، افزود: سعی براین است تا امسال در کردستان نیز طرح‌های دیجیتالی با عنوان «ایران دیجیتال» اجرا شود.

عابدی بیان کرد: در شش ماه اول سال گذشته ۳۰۰ میلیارد تومان و در شش ماه دوم ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای تأمین مالی شرکت‌ها پرداخت کردیم.

پیش از این جلسه عابدی از مجتمع نوآوری نور سنندج بازدید کرد و در این بازدید از آموزش ۱۰ هزار دانش‌آموز کردستانی در حوزه آموزش مهارت‌های دیجیتال خبر داد و گفت: با همکاری وزارت آموزش و پرورش امسال ۳۰۰ هزار دانش‌آموز متوسطه مهارت‌های دیجیتال را آموزش می‌بینند.

کد خبر 6087452

دیگر خبرها

  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • ربیعی : فلسفه بقا بر فلسفه توسعه کشور چربیده است / تغییر سبک زندگی که در خیابان می بینید، توطئه نیست / جریان پرقدرتی سالهاست مقابل حاکمیت تفکر توسعه و پیشرفت ایستاده
  • طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود
  • خدمات رایگان ۳۳۰۰ روانشناس در مراکز جامع سلامت
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد