Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 ایرج عرب مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در اردیبهشت ماه سال جاری قراردادی با شرکت ریحان فیلم امضا کرد که بر اساس این قرارداد این شرکت از شهریور ماه سال جاری و با پایان دوره همکاری پرسپولیس و شرکت مبنا توسعه مبین مسئولیت فروش بلیت بازی‌های این باشگاه را برعهده بگیرد. اما با وجود 7 میلیارد تومانی که از سوی این شرکت به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شد، آنها نتوانستند مجری فروش بلیت بازی‌های پرسپولیس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر فروش بلیت بازی‌های خانگی پرسپولیس به شرکت توسعه و تجهیز واگذار شد و آنها به فروش بلیت بازی‌های پرسپولیس مبادرت کردند، اما شرکت ریحان فیلم که حق خود را پایمال شده می‌دید با طرح شکایت از باشگاه پرسپولیس خواهان فروش بلیت بازی‌های این تیم بر اساس قراردادی شد که با ایرج عرب به امضا رسانده بود.

حالا از این شرکت خبر می‌رسد که آنها با توجه به قراردادی که با پرسپولیس دارند، از روز شنبه سامانه فروش بلیت بازی‌های خانگی پرسپولیس را فعال می‌کنند که در صورت رخ دادن این مسئله اتفاقات عجیبی رخ خواهد داد. به طور مثال اگر همزمان بازی‌های خانگی پرسپولیس از سوی دو مجری به فروش برسد، آن وقت شاهد فروش یک صندلی به دو هوادار خواهیم بود که این موضوع جنجال و تنش زیادی را در فوتبال کشورمان به وجود خواهد آورد.

در فصل جاری بلیت بازی‌های خانگی پرسپولیس توسط شرکت توسعه و تجهیز به فروش رسید اما حالا شرکت ریحان فیلم قصد دارد طبق قرارداد و مجوزی که در اختیار دارد از روز شنبه سامانه فروش بلیت بازی‌های خانگی این تیم را فعال کند و با این شرایط مشخص نیست که چه اتفاقاتی در این باره رخ خواهد داد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۰۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن

بر اساس اعلام باشگاه تراکتور علاقه‌مندان و تماشاگران می‌توانند از طریق لینک مستقیم https://ticket.tractor-club.com بلیت این بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

دیدار ۲ تیم تراکتور تبریز و ذوب‌آهن از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود و بلیت فروشی الکترونیکی این دیدار تا ساعت ۱۶ روز بازی انجام می‌شود.

تراکتور سنگین‌ترین باخت تاریخ لیگ برتر خود را در هفته ۲۳ فصل جاری با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل ذوب آهن تجربه کرد.

 پس از کناره گیری خمز از امروز حمید مطهری به طور موقت هدایت تراکتور را به عهده گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • آیا ایران نفت خود را مفت می‌فروشد؟
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت