Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@03:17:19 GMT

تبریک توئیتری متفاوت ظریف به چینی‌ها +عکس

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۱۴۷۰

تبریک توئیتری متفاوت ظریف به چینی‌ها +عکس

ساعت 24- محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت و هفتادمین سالگرد تشکیل جمهوری خلق چین و تاسیس حزب کمونیست چی، پیامی را در توییتر منتشر کرد.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت و هفتادمین سالگرد تشکیل جمهوری خلق چین و تاسیس حزب کمونیست چی، پیامی را در توییتر منتشر کرد.

«چین مدرن به نماد توسعه مسالمت‌آمیز و بهروزی شهروندان تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چین با حمایت از چندجانبه‌گرایی، نقشی برجسته در صلح و امنیت بین‌المللی دارد. رایزنی مستمر دو کشور نویدبخش افقی روشن از روابط تاریخی دو تمدن کهن آسیایی است. هفتادمین سالگرد تاسیس جمهوری خلق چین را به ملت، دولت و رهبری حزب کمونیست چین تبریک می‌گویم.»

مشرق

منبع: ساعت24

کلیدواژه: محمد جواد ظریف احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۱۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام‌ تبریک دبیرکل اوپک به رئیس‌جمهوری برای عید فطر

دبیرکل اوپک طی پیامی عید سعید فطر را به رئیس‌جمهوری، دولت و مردم ایران تبریک گفت.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، هیثم‌ الغیص، دبیرکل سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) طی پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به سیدابراهیم رئیسی تبریک گفت.

در همین حال، محمدبن زاید آل‌نهیان، رئیس دولت امارات متحده عربی طی پیامی ضم تبریک عید سعید فطر و محکوم کردن حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که نشان از نقض تمام قوانین و عرف بین‌الملل داشت، به رئیس‌جمهوری، ملت ایران و خانواده قربانیان این جنایت تروریستی تسلیت گفت.

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • نوبخت سالروز تاسیس سپاه را تبریک گفت
  • نوبخت سالروز تاسیس سپاه پاسداران را تبریک گفت
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد / جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد/ جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تاسیس «سپاه» را تبریک گفت
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تاسیس «سپاه» را تبریک گفت
  • پیام‌ تبریک دبیرکل اوپک به رئیس‌جمهوری برای عید فطر
  • تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران توسط قالیباف