Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن تفتیان دونده سرعتی کشورمان درباره مسابقات قهرمانی دو و میدانی جهان اظهار داشت: متاسفانه بعد از ۲ مسابقه‌ای که در اروپا شرکت کردم و نتایج نسبتا خوبی کسب کردم، اما آسیب دیدگی بدموقع به سراغم آمد. به هر حال  کمتر  از یک ماه به مسابقات جهانی همان مصدومیت قبلی از ناحیه همسترینگ اذیتم کرد و نزدیک به ۱۰، ۱۵ روز درگیرش بودم تا توانستم ریکاوری کنم و یک مقدار از تمرین و اوج آمادگی دور شدم و نتوانستم در مسابقات قهرمانی جهان رکورد خود را تکرار کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید: توقف تفتیان و پیرجهان در دور مقدماتی

او ادامه داد: البته  مسابقات جهانی است و سطحش بالاست و اگر رکورد خوبی نتوانیم ثبت کنیم  به مرحله بعد صعود نمی‌کنیم. سطح مسابقات بالا بود و همه رکورد‌های شخصی و سال خود را زدند و متاسفانه من نتوانستم به مرحله نیمه نهایی صعود کنم.  

تفتیان درباره اینکه فکرش را می‌کند که به مرحله نیمه نهایی صعود نکند، گفت: نه هیچ وقت فکرش را هم نمی‌کردم به نیمه نهایی راه پیدا نکنم. به هر حال  برنامه ریزی ام یک چیز دیگر بود، اما آسیب دیدگی ام همه چیز را بهم ریخت.

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از دو و میدانی ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۱۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا برابر کویت با ارائه یک نمایش چشمگیر موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر به برتری برسد و به عنوان تیم اول راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. ملی پوشان کشورمان در این مرحله باید با قرقیزستان دیدار کنند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از این بازی به تمجید از ملی پوشان ایرانی پرداخت و نوشت ایران با این پیروزی زنگ خطر قهرمانی را برای سایر تیم‌ها به صدا درآورد.

تیم ملی افغانستان هم بعد از پیروزی ۳ بر ۲ برابر بحرین موفق شد با ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به کویت به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص صعود تیم ملی افغانستان هم نوشت: افغانستان با صعود به مرحله یک چهارم نهایی تاریخ سازی کرد و در اولین حضورش در این مسابقات موفق به صعود از گروهش شد.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

کد خبر 6085859

دیگر خبرها

  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!
  • تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم
  • صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود طبیعت تهران به مرحله نیمه‌نهایی
  • مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • مصاف طبیعت و پالایش برای صعود به نیمه نهایی لیگ بسکتبال
  • صعود مهمدی به نیمه نهایی