Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر، در هفته دفاع مقدس با جانبازان گرانقدر «بختیاری» و «طایفه» و خانواده‌های ایشان دیدار کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، عادل مهری مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر و هیئت همراه روز چهارشنبه 3 مهرماه به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس با حضور در منزل جانباز کانادین «حسین بختیاری» و جانباز بصیر امیر خلبان «عباس علی طایفه» دبیر تشکل خادمان شهدای حرم، ضمن ابلاغ سلام حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از ایثار و فداکاری این جانبازان گرانقدر تجلیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این دیدارها خاطرنشان کرد: امروز باید ضمن پایبندی به آرمان‌های انقلاب، تلاش مضاعفی برای زنده نگه‌داشتن امید در دل مردم انجام دهیم و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری به سمت آینده‌ای روشن حرکت کنیم.
مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌‌های شاهد و ایثارگر با اشاره به صبر و پایمردی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان را الگوی شایسته ایثار و مقاومت عنوان کرد و گفت: صبر و بردباری جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های گرانقدر آن‌ها موجب بقای فرهنگ ایثار و شهادت شده است.
 وی عزت جمهوری اسلامی ایران را مرهون ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران دانست و اظهار داشت: اگر امروز ایران اسلامی در جهان سربلند و سرافراز است به برکت جان‌فشانی و ایثار شهدا و جانبازان است که جانانه از ارزش‌های اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دیدار مدیرکل دانش پژوهان تشکل شاهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۲۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخصه اصلی ارتش، ولایتمداری است

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، امیر آذریان در نشست خبری ویژه برنامه‌های دهه ارتش و دستاورد‌های نیروی زمینی ارتش که امروز شنبه در فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا برگزار شد، افزود: کارکنان ارتش در این ولایت مداری ذوب شدند و همیشه برای دفاع از انقلاب و ارزش ها، آماده هستند.   وی به نقش ارتش در دوران دفاع مقدس هم اشاره کرد و گفت: ارتش در زمان دفاع مقدس موفقیت‌های بسیاری داشت و نیروی زمینی ارتش در مقابل نیرو‌های صدام ایستادگی کردند.    فرمانده قرارگاه منطقه شمال شرق نزاجا گفت: تقدیم ۴۸ هزار شهید برای دفاع از انقلاب و اسلام از افتخارات ارتش ایران است و از این تعداد، ۴۶ هزار شهید متعلق به نیروی زمینی است.   امیر آذریان در ادامه به برنامه‌های دهه ارتش اشاره کرد و از مردم ولایتمدار مشهد و شهرستان‌ها و یگان‌های منطقه شمال شرق دعوت کرد در روز چهارشنبه ساعت ۷:۴۵ دقیقه در بولوار نماز، شاهد رژه نیرو‌های مسلح که نشان اقتدار و صلابت ارتش است، باشند.    وی دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و پیشکسوتان را از دیگر برنامه‌های دهه ارتش برشمرد و گفت: دیدار با آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد، نیز در این دهه صورت می‌گیرد و در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، فرماندهان یگان به ایراد سخن می‌پردازند و اقدامات ارتش را اعلام می‌کنند.    امیر با اشاره به اینکه غباروبی و عطر افشانی مزار شهدا در روز پنجشنبه ۳۰ فروردین صورت می‌گیرد، افزود: برگزاری محافل انس با قرآن در سطح پادگان ها، مسابقات ورزشی و دیدار با پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، از دیگر برنامه‌های روز ارتش است.

دیگر خبرها

  • ۳۱ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
  • پرفروش‌ترین کتاب‌ها در زمینه دفاع مقدس است
  • دفاع مقدس گنجینه ارزشمند تاریخ ایران است
  • دیدار جمعی از مدیران فولاد اکسین با خانواده شهدا
  • تشییع پیکر رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در آبادان
  • دیدارمدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان
  • شاخصه اصلی ارتش، ولایتمداری است
  • ارسال ۳ هزار اثر در دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی
  • تبدیل وضعیت بیش از ۴۰۰۰ شاغل ایثارگر در استان ایلام