Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیرحسین یحیی زاده هافبک سابق نفت تهران و تیم ملی امید که فصل گذشته در تیم لیگ برتری پارس جنوبی جم توپ می‌زد و در نقل و انتقالات تابستانه به رایکا بابل پیوسته بود، از حضور در لیگ یک و بازگشت به شهرش حرف‌های جالبی را به میان آورد.

یحیی زاده درخصوص شرایط باشگاه رایکا گفت: تیم ما تازه تاسیس است و با این وجود، تیم در شرایط خوبی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادر اجرایی و مدیریتی در حال فراهم کردن شرایط بهتری برای تیم هستند و ما بازیکنان نیز آماده شگفتی سازی هستیم. شرایط ما خوب است و اگر بدشانسی از تیم ما دور شود، به بالای جدول خواهیم آمد.

وی درخصوص بازی‌های رایکا در لیگ یک گفت: ما بازی‌های خیلی خوبی را در لیگ ارائه دادیم. اگر کمی به بازی‌های ما نگاه کنید درخواهید یافت که چیزی از رقیبانمان کمتر نداریم اما اشتباهات داوری و بعضا بدشانسی سبب شده تا ما در بازی‌ها نتیجه نگیریم. تاکنون 7 امتیاز از داوری ضربه خوردیم که امتیاز بالایی است و اگر این 7 امتیاز در حسابمان بود، اکنون در بالای جدول حضور داشتیم.

هافبک رایکا ادامه داد: متاسفانه در این 6 هفته کمی بدشانس نیز بودیم. اگر ضربه من به تیرک دروازه خوشه طلایی اثابت نمی‌کرد و گل می‌شد، سرنوشت بازی به کلی تغییر پیدا می‌کرد. در هر بازی بیش از 5.6 موقعیت صد در صد گل خلق می‌کنیم اما گلرهای حریف و بعضا بدشانسی سبب می‌شود تا توپ‌های ما گل نشود و امیدوارم این بدشانسی‌ها از تیم ما دور شود.

هافبک رایکا در خاتمه عنوان داشت: من برای لیگ برتری کردن رایکا به بابل آمدم. نمی‌خواهم بعد از 3.4 سال که به فوتبال شهرم برگشتم، دین خودم را به فوتبال شهرم ادا نکرده باشم. هفته آینده با فجرسپاسی بازی داریم و از هوادارانمان می‌خواهم تا با حضور حداکثری در ورزشگاه، رایکا را تشویق کرده و سبب ایجاد انگیزه مضاعف برای ما شوند تا اولین برد تاریخ رایکا را در مسابقات لیگ یک به دست آوریم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ یک لیگ دسته اول لیگ آزادگان رایکا بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های ۲۰۲۴؛ برتری ویتنام مقابل چین

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار تیم‌های ملی فوتسال ویتنام و چین در دور دوم بازی‌های مرحله گروهی جام ملت های۲۰۲۴ آسیا در حالی تایلند برگزار شد که با پیروزی یک به صفر ویتنام همراه بود.   ویتنام که بازی نخست خود را مقابل میانمار مساوی کرده بود حالا با چهار امتیاز در گروه A منتظر سایر بازی‌های همگروهی‌های خود است.   چین نیز با پذیرش دومین شکست خود مقابل ویتنام همچنان در قعر جدول حضور دارد.

دیگر خبرها

  • بدشانسی و فرصت‌سوزی مدافع استقلال!
  • تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور
  • فوتسال جام ملت‌های ۲۰۲۴؛ برتری ویتنام مقابل چین
  • امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد
  • صداقت: بدشانسی‌های نساجی بالاخره تمام می‌شود
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی جام عبداله موحد
  • ایران، قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد
  • قهرمانی تیم ایران در مسابقات بین المللی کشتی جام عبدالله موحد