Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛وزیر خارجه دولت الوفاق فلسطین اعلام کرد تصمیم کمیته بودجه پارلمان اروپا برای ادامه حمایت از آژانس کار آوارگان فلسطینی "آنروا" پیروزی دیپلماتیک برای فلسطین است.

به گزارش ایسنا، به نقل از النشره، ریاض المالکی، وزیر خارجه فلسطین همچنین گفت که رای مثبت به ادامه حمایت مالی و ارائه کمک مالی بیشتر به آنروا تاکیدی بر مواضع ثابت اتحادیه اروپا درباره مساله فلسطین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اخیرا کمیته بودجه پارلمان اروپا پیشنهاد یکی از نمایندگان راست گرا برای بلوکه ۱۶ میلیون یورو از اموالی که اتحادیه اروپا به آنروا پرداخت می‌کند به بهانه وجود فساد رد کرد. برچسب ها: ریاض مالکی ، اروپا ، آنروا

منبع: خرداد

کلیدواژه: ریاض مالکی اروپا آنروا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان ۴۵ میلیون یورو به آنروا داد

آلمان می‌گوید ۴۵ میلیون یورو (۴۸.۷ میلیون دلار) به آژانس سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) برای اقداماتش در اردن، لبنان، سوریه و کرانه باختری کمک می‌کند، در حالی که بودجه برای غزه همچنان به حالت تعلیق درآمده است.

به گزارش ایسنا، وزارت خارجه آلمان اعلام کرد، این پول بخشی از حمایت منطقه‌ای منظم برای آنروا محسوب می‌شود. آلمان در کنار دیگر کشورهای اهدا کننده کمک‌های مالی به آنروا را بابت اقدامات این آژانس در نوار غزه و پس از آن تعلیق کرد که رژیم صهیونیستی ده‌ها تن از کارمندان آنروا را به دخالت در عملیات طوفان الاقصی متهم کرده بود.

به نقل از خبرگزاری DPA، بر اساس اعلام وزارت خارجه آلمان هنوز مشخص نیست که آیا این بودجه در نظر گرفته شده برای فعالیت آنروا در نوار غزه از سر گرفته می‌شود یا خیر.

این وزارتخانه گفته که بررسی‌ها هنوز ادامه دارد.

این وزارتخانه همچنین در ادامه خاطرنشان کرد، از مجموع مبلغ ۴۵ میلیون یورویی که به آنروا در سایر مناطق ارائه شده، ۱۵ میلیون یورو برای حمایت از خدمات بهداشتی و آموزشی اولیه برای پناهندگان فلسطینی در اردن و لبنان و ۷ میلیون یورو نیز برای برنامه «پول نقد برای کار» پناهندگان فلسطینی در لبنان  اختصاص دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدور حکم اخراج یک دیپلمات روس از لتونی
  • وزیر خارجه آمریکا هفته آینده به سه کشور اروپایی سفر می‌کند
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • آلمان ۴۵ میلیون یورو به آنروا داد
  • مادرید: اتحادیه اروپا یا ناتو برای یک جنگ فرضی آماده نمی‌شوند
  • وزیر خارجه عراق: سرنوشت ملت فلسطین به دست خود آن‌ها تعیین می‌شود
  • وزیر خارجه عمان: به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین مسأله‌ای حیاتی است
  • ایران خواستار تشکیل گروه تحقیق بین‌المللی درباره جنایات اسرائیل در بیمارستان الشفا شد
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه ایران با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا/ بورل: به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای همچنان از اولویت های اتحادیه اروپاست
  • وزیر خارجه: زمان اتخاذ تدابیر تنبیهی علیه اسرائیل رسیده است