Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره اسبق آبی‌اناری‌ها و اینترمیلان اعتراف کرد که ترجیح می‌دهد مسی در بازی ۲ باشگاه محبوب دوران فوتبالی خود (اتوئو) که فرداشب (چهارشنبه) در نیوکمپ برگزار می‌شود، حضور نداشته باشد چرا که به اعتقاد وی شماره ۱۰ کاتالان‌ها که در بازی مقابل ختافه به دلیل مصدومیت حضور نداشت، دیدار فرداشب را به یک نبرد ناعادلانه و نامتوازن تبدیل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصاحبه جالب اتوئو اینگونه آغاز می‌شود:

بارسلونا لیگ را بد شروع کرد چرا که مسی زیاد برای این تیم زیاد بازی نکرد؛ اگر او آماده شود بارسلونای واقعی را می‌بینیم؛ از صمیم قلب می‌گویم دوست ندارم مسی مقابل اینتر بازی کند؛ دوست دارم این تقابل یک نبرد نزدیک باشد و اگر مسی بازی کند شرایط سخت خواهد شد.

مسی را مثل پسر خودم بزرگ کردم؛ برای مارادونا (دیگو) احترام زیادی قائلم اما بازیکنانی که در فوتبال مدرن بیش از همه گل زده‌اند عبارتند از «رونالدو» (نازاریو)، مسی و «کریستیانو رونالدو».

اتوئو پنج سال در بارسلونا و سه سال در اینتر بازی کرد و در این هشت سال تمامی جام‌ها و افتخارات را با هر ۲ تیم فتح کرد و به اعتقاد وی این تجربیات شخصیت او را برای همیشه شکل داده است.

بارسلونا سکویی بود که برای من این امکان را به وجود آورد تا آرزوی میلیون‌ها پسربچه آفریقایی را به حقیقت بدل کنم و به آنها این باور را بدهم که در زندگی هر چیزی ممکن است؛ اینتر هم این موضوع را تثبیت کرد؛ من با ۲ تیم مختلف ۲ سه‌گانه متوالی را فتح کردم.

آروزی من این است که اینتر قهرمانی این دوره از لیگ قهرمانان را در سن‌سیرو جشن بگیرد؛ در مورد توهین‌های نژادپرستانه به «روملو لوکاکو» هم باید بگویم که من این موضوع را بیشتر خارج از زمین فوتبال تجربه کردم؛ جایی که مرا نمی‌شناختند و در ابتدا رفتار بدی داشتند و بعد از شناختن من نوع رفتارشان تغییر می‌کرد؛ «جیانی اینفانتینو» رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) در مراسم بهترین‌های سال موضوع مهمی را مطرح کرد و گفت «حرف زدن کافی است، باید وارد عمل شویم»؛ در فوتبال به مجازات‌های سختگیرانه تری نیاز داریم نه فقط یک جریمه نقدی.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساموئل اتوئو لیونل مسی اینترمیلان بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۲۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سیتی: به احترام رئال کلاه از سر برمی‌دارم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی چهارشنبه شب در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد میزبان رئال مادرید بود و در ضربات پنالتی برابر این تیم شکست خورد و از سود به مرحله نیمه نهایی باز ماند.

واکر پس از پایان این بازی در گفتگو با سایت رسمی منچسترسیتی اظهار داشت:« سخت‌ترین بخش فوتبال این است که بتوانید توپ را وارد دروازه کنید. رئال مادرید خیلی خوب دفاع کرد. شاید ما تیم بهتری بودیم اما باید به احترام رئال کلاه را از سر برداریم. برنامه آنها جواب داد. این کاری است که در تمرینات انجام می‌دهیم اما می‌دانیم که گل زدن برابر دفاع عمقی بسیار دشوار است.

پیش از این هم با این موضوع سر و کار داشتیم، خصوصا در طول ۷ سالی که من اینجا بوده‌ام. بسیاری از تیم‌ها به ورزشگاه اتحاد می‌آیند و متوجه می‌شوند که بازی در اینجا دشوار است. ما باید تجربه ضربه زدن به تیم‌هایی که چنین سبک بازی خاصی را دارند به دست بیاوریم. شانس با ما یار نبود و وقتی بازی به ضربات پنالتی کشیده می‌شود همه چیز شانسی است.

شاید این بی‌رحمانه‌ترین نحوه برای باختن بود اما فوتبال همین است. ما بازیکنان و تمامی اعضای باشگاه از اینکه نتوانستیم بار دیگر قهرمان لیگ قهرمانان شویم بسیار ناراحت و ناامید هستیم. قرار نبود این طور شود اما به رئال مادرید تبریک می‌گویم و آرزوی بهترین اتفاق‌ها را برای آنها دارم.»

دیگر خبرها

  • رقیبان سیتی به دنبال جذب هالند جدید
  • رونمایی از تاریخ بازگشت بارسلونا به نیوکمپ جدید
  • ستاره سیتی: به احترام رئال کلاه از سر برمی‌دارم
  • وعده داغ و جذاب محمدرضا زنوزی؛ سرمربی خارجی و بازیکنان بزرگ می گیریم!
  • پیش‌بینی هری کین از تقابل با ستاره رئال: جنگ جذاب!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • حرف‌های ستاره ایرانی‌الاصل درباره کلوپ و تیمش
  • محمد ربیعی: این مدل بازی باب میل من نیست؛ دربی اصفهان باید جذاب‌تر باشد
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است