Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام سرمست عصر سه شنبه درنشست صمیمی با جمعی از فعالان اقتصادی و صنعتگران قم درتالار امام جواد(ع) استانداری اظهار داشت: دوستان میگفتند این همایش را برای سال آینده بگذاریم ولی این همایش دقیقا در راستای رونق تولید است، و ما اگر بخواهیم زمان ۶ ماهه را نیز از دست بدهیم ، پسندیده نیست.

همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری دراستان قم ۳۰ آبان ماه سالجاری برگزار می‌شود 

وی بیان داشت: مهمترین پروژه ای که امسال به لحاظ وظایف استانداری در پیش رو داریم، برگزاری انتخابات و همچنین رونق تولید است که فرمایش رهبرمعظم انقلاب می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمست با بیان اینکه استانداری درخصوص این همایش وظیفه هماهنگی و بسترسازی دارد، خاطرنشان کرد: باید فضایی ایجاد شود که همگان بدانند دولت قصد حمایت از تولید را دارد و تولید کنندگان را عزیز می‌داند.

وی ادامه داد: همین موضوع می‌تواند برای دستگاه‌های مختلف و افکار عمومی زمینه سازی و فرهنگسازی کند که به فعالیت های تولیدی علاقهمند شوند.

وی گفت: تلاش ما این است که سرمایه‌گذارانی که در این استان با تمام مشکلها دسته و پنجه نرم می‌کنند، طرح‌های توسعه ای خود را داشته باشند و از طرفی نیز بتوانیم برای استان موقعیت های جدیدی را تعریف کنیم.

استاندار قم با تاکید بر اینکه معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری درخصوص همایش مذکور ماموریت تام دارد و همه توان و انرژی خود را مصروف این موضوع می‌کند، افزود:   از کلیه فعالان اقتصادی و صنعتگران انتظار داریم به سهم خود در این امر خیر مشارکت نموده و اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان را کمک کنند.

وی  در بخش دیگری از سخنان خود نقش این همایش را در پیشرفت و توسعه استان بسیار مهم و موثر دانست و یادآور شد: درسال ۱۳۸۲ ما یک همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری را در آذربایجان شرقی برگزارکردیم و خروجی و نتیجه آن احداث شهرک سرمایه‌گذاری خارجی در این استان شد.

سرمست، مشخص نمودن پهنه سرمایه‌گذاری را به صورت دقیق و مطالعه شده ضروری خواند و افزود: ما شهرک صنعتی احداث می کنیم، ولی زیر ساخت آن اعم از آب و برق و گاز را تامین نمی کنیم.

۷۴۰۳ ۶۱۳۳/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم سرمایه گذاری استانداری قم همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۲۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ذخیره ۶۰۰ هزار تن گندم در لرستان

به گزارش قدس آنلاین، حجت اله بیرانوند روز پنجشنبه در همایش روز ملی گندم و نان در سالن همایش اتاق بازرگانی خرم آباد اظهار کرد: همچنین ۱۳ واحد آسیابانی با ظرفیت حدود ۷۰۰ هزار تن در استان وجود دارد که ظرفیتی حدود ۲ برابری محسوب می شود.

وی با بیان اینکه طی سه سال گذشته روند خرید گندم در لرستان افزایشی بوده است تصریح کرد: تولید گندم در استان به عنوان یک کالای استراتژیک از ۱۲۳ هزار تن در سال ۱۴۰۰ به ۵۳۰ هزار تن در سال گذشته رسیده که در تاریخ استان بی سابقه بوده است.

بیرانوند با اشاره به فعالیت ۲ هزار واحد نانوایی در لرستان گفت: کشاورزان با جهاد خود امنیت غذایی را تامین می کنند و عمده انرژی و کالری مورد نیاز مردم از طریق مصرف نان تامین می شود که زنجیره تولید و تامین گندم و نان در لرستان دارای چرخه مناسبی است.

وی اظهار کرد: مراکز خرید گندم نقش مهمی در چرخه تولید دارند و در برخی شهرستان ها همچون کوهدشت طی مدت زمان کوتاه، خرید حجم بالایی از این محصول انجام می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در کردستان
  • علت صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب چه بود؟
  • پیش بینی ذخیره ۶۰۰ هزار تن گندم در لرستان
  • ‌ایده‌ها و برنامه‌های مبتکرانه برای تحقق شعار سال فراخوان می‌شوند
  • تمرین پدافند در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • خودم را محدود به هیچ عرصه‌ای نمی‌کنم!/ علاقه‌مند به مسائل سیاسی روز هستم
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری
  • اثر کوتاه مدت ریسک‌های سیاسی بر بازار سرمایه