Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، بخشداری مرکزی نیکشهر با صدور اطلاعیه ای ضمن اعلام آماده باش دهیاری های تابع، به دلیل پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر تمرکز بارندگی های شدید و فرا نرمال در سطح بخش،از شهروندان این بخش خواست از تردد غیر ضروری و نزدیک شدن در بستر رودخانه ها جدا خودداری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه که نسخه ای از آن در اختیار رسانه ها قرار گرفته، آمده است دهیاران اطلاع رسانی لازم را برای آمادگی مردم و روستائیان به عمل آورند

در بخش دیگری از این اطلاعیه بر آمادگی مردم در مواجهه با بارندگی های احتمالی شدید و نیز نسبت به انتقال بیماران و مادران باردار پرخطر به مراکز و نقاط ایمن با توجه به احتمال مسدود شدن مسیر ها بر اثر طغیان رودخانه های فصلی تاکید شده است.

در پایان این اطلاعیه از دهیاران بخش مرکزی نیک شهر خواسته شده تا گزارش های به موقع خود را نسبت به وضعیت حوزه استحفاضی خود بصورت لحظه ای به این بخشداری گزارش کنند.

انتهای پیام/پ

هشدار وقوع سیل در نیکشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی و تشدید بارندگی در استان یزد

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد از صدور هشدار نارنجی به دنبال پیش بینی تشدید بارندگی‌ها در یزد خبر داد و گفت: از عموم مردم می‌خواهیم از تردد و توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند. - اخبار استانها -

محمدعلی ملک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به صدور هشدار نارنجی برای استان یزد از سوی هواشناسی گفت: سازمان هواشناسی برای استان یزد به دلیل پیش بینی تشدید سامانه بارشی، هشدار نارنجی برای روزهای سوم و چهارم اردیبهشت صادر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به صدور این هشدار از سوی هواشناسی، مدیریت بحران استان یزد در آماده‌باش قرار گرفته تا بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام دهد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد با تاکید بر اینکه تشدید سامانه بارشی استان می‌تواند به سیلابی شدن رودخانه‌ها در اکثر شهرستان‌های یزد منجر شود، گفت: با توجه به این موضوع، هشدارهای لازم در خصوص سیلابی شدن رودخانه‌ها صادر شده است.

ملک‌زاده با بیان اینکه منطقه اثر مخاطرات احتمالی در سراسر استان یزد پیش‌بینی شده است، افزود: به همه شهروندان به خصوص ساکنان مناطق ییلاقی و کوهپایه‌ای استان در خصوص جاری شدن روان آب و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار می‌دهیم که از تردد و توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد افزود: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال رخداد صاعقه و بارش تگرگ گاهی وزش باد خیلی شدید به ویژه در ارتفاعات از مردم عزیز می‌خواهیم از فعالیت‌های کوه‌نوردی به ویژه صعود به قله‌ها پرهیز کنند.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید
  • چرا مردم هشدار‌های سیل را جدی نمی‌گیرند؟
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی در کرمان
  • هشدار جوی سطح نارنجی در هرمزگان صادر شد
  • هشدار‌های سیل را جدی بگیرید
  • هشدار نارنجی و تشدید بارندگی در استان یزد
  • ادامه بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در کردستان
  • هشدار زردجوی: وزش بادوتداوم رگبار‌های بهاری درسیستان وبلوچستان
  • هشدار قرمز؛ پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور