Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@02:23:56 GMT

شکست سنگین شاگردان «ژاوی» برابر الهلال

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۳۴۶۵

شکست سنگین شاگردان «ژاوی» برابر الهلال

تیم فوتبال الهلال در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر السد به پیروزی پرگل رسید.

به گزارش مشرق، دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابت  های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا شامگاه سه شنبه به میزبانی دوحه قطر بین تیم های السد و الهلال عربستان برگزار شد که در پایان تیم عربستانی ۴ بر یک به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گومیس (۳۳)، البلیهی (۴۵)، سالم الحجیری (گل به خودی۶۰) و الشلهوب(۶۷)  برای الهلال گل زدند و گومیس(۱۴ - گل به خودی) برای السد گل زد.

دیدار برگشت دو تیم که تکلیف تیم صعود کننده به فینال را مشخص می کند، روز ۳۰ مهرماه به میزبانی الهلال برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو کنفرانس افق نو تحولات یمن فوتبال لیگ قهرمانان آسیا ژاوی الهلال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۳۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب بازگشت‌ها در اروپا؛ بارسا در خانه تحقیر شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آغاز دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران دو بازی همزمان برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های بارسلونا و اتلتیکومادرید از گردونه مسابقات حذف و تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و دورتموند راهی مرحله بعدی شدند.

در ورزشگاه المپیک مونتجوئیک کاتالونیا، تیم فوتبال بارسلونا که برای صعود فقط به یک تساوی نیاز داشت، مقابل میهمان خود پاری‌سن‌ژرمن با نتیجه سنگین 4 بر یک تن به شکست داد و وداعی تلخ را از گردونه مسابقات تجربه کرد. رافینیا در این بازی بارسلونا را جلو انداخت ولی عثمان دمبله، ویتینیا و کیلیان امباپه (2 بار) برای پاریسی‌ها گل زدند تا شاگردان لوئیز انریکه راهی نیمه‌نهایی شوند.

در بازی همزمان دیگر نماینده اسپانیا، اتلتیکومادرید هم با قبول شکست 4 بر 2 مقابل بوروسیا دورتموند حذف شد. اتلتیکو هم در حالی باخت که به سبب پیروزی 2 بر یکش در بازی رفت حتی با یک تساوی نیز صعود می‌کرد، اما فشار بازی در سیگنال ایدونا پارک سنگین‌تر از آن بود که شاگردان دیه‌گو سیمئونه توان تحمل آن را داشته باشند.

یولین برنت، یان ماتسن، نیکلاس فولکروگ و مارسل زابیتسر برای دورتموند و آنخل کوریا و متس هوملس (گل به خودی) برای اتلتیکومادرید در این بازی گل زدند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896137

دیگر خبرها

  • سامورایی‌ها با شمشیر کند به آسیا آمدند/ شکست ژاپن برابر قرقیزستان
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • العین ۴ - ۲ الهلال/ تاج و تخت شکست ناپذیران بر باد رفت + فیلم
  • تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • شکست الهلال برابر العین در شب تلخ مدافع جنجالی
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست
  • شب بازگشت‌ها در اروپا؛ بارسا در خانه تحقیر شد!
  • لیگ قهرمانان آسیا؛ بازی العین - الهلال به تعویق افتاد
  • جنگ ستارگان انریکه و ژاوی در بارسلون/ مادرید‌ی ها به لانه زنبور‌ها قدم می‌گذارند