Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنگربان سابق منچستریونایتد از دنیای حرفه‌ای فوتبال وداع کرد. ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم هاوارد، سنگربان مشهور آمریکایی  به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

او  که در سال 2007 با پیراهن تیم «نورث جرسی ایمپریالز» وارد دنیای فوتبال شد، پس از حضور در تیم‌های مترواستارز، منچستریونایتد، اورتون و کولورادو راپیدز، در 40 سالگی کفش‌هایش  را آویزان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاوارد در طول دوران حضورش در منچستریونایتد فاتح جام حذفی، جام اتحادیه  و سوپر جام انگلیس شد.

هاوارد 121 بار پیراهن تیم ملی آمریکا را بر تن کرد. او در المپیک 2000 دروازه بان‌ذخیره براد فریدل بود و در جام جهانی 2006 به عنوان جانشین کیسی کلر برگزیده شد.

این دروازه‌بان آمریکایی از جام ملت‌های آمریکای شمالی در سال 2007 به عنوان سنگربان  نخست تیم ملی آمریکا برگزیده شد و در جام کنفدراسیون‌ها  2009 و جام‌های جهانی 2010 و 2014 دروازه‌بان اصلی آمریکا بود.

هاوارد دو بار در سال‌های 2007 و 2017 قهرمان جام ملت‌های آمریکای شمالی و بهترین دروازه‌بان جام کنفدراسیون‌ها در سال 2009 شد.

روز گذشته مراسم بزرگداشتی برای این دروازه‌بان مطرح فوتبال آمریکا برگزار شد و او رسماً کفش‌هایش را آویزان کرد.

گواردیولا: لیورپول فرمی باورنکردنی دارد/ بازی در زمین اورتون همیشه سخت است

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT12 واژه های کاربردی مرتبط منچستریونایتد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۳۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)

نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین هافبک‌ها انداخته‌ایم.

به گزارش طرفداری، انتقال فیلیپه کوتینیو از لیورپول به بارسلونا به عنوان گران‌ترین رقم‌ انتقال برای هافبک‌ها در تاریخ فوتبال به حساب می‌آید.

سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال در پست هافبک کرده که فیلیپه کوتینیو در صدر این فهرست قرار گرفته است. هافبک 31 ساله برزیلی در فصل 18-2017 و با قراردادی به ارزش 135 میلیون یورو از لیورپول به بارسلونا پیوست تا بدین‌ترتیب او تا به الان گران‌ترین رقم نقل و انتقالاتی در بین هافبک‌ها را به خود اختصاص داده باشد.

پس از کوتینیو، انزو فرناندز از چلسی در جایگاه دوم ایستاده است. هافبک آرژانتینی در فصل 23-2022 و با قراردادی به ارزش 121 میلیون یورو از بنفیکا به چلسی پیوست تا از این حیث در جایگاه دوم قرار بگیرد. جایگاه سوم در خصوص نقل و انتقالات گران‌قیمت هافبک‌ها هم به ستاره این فصل آرسنال تعلق دارد.

دکلان رایس در فصل 24-2023 و در انتقالی به ارزش 116.6 میلیون یورو از وست‌هم به آرسنال پیوست تا او در همان اولین فصل شروع کارش در جمع توپچی‌ها خوش بدرخشد. در ادامه نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین هافبک‌ها می‌اندازیم.

نقل و انتقالات گران‌قیمت تاریخ فوتبال در پست هافبک کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: معرفی 11 مرد"گران قیمت" بوندسلیگا

دیگر خبرها

  • خواهر لاتین‌تبار اصفهان؛ شهر میادین و دروازه دنیای جدید
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • املیانو مارتینز، شیطان بزرگ دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • لحظات دیوانه‌وار و عجیب در دنیای فوتبال / فیلم
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • «هاکا مستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)
  • پیشکسوت بسکتبال ایران در گذشت
  • استوری اورلین شوامنی با الهام از فیلم ماتریکس: به دنیای «رئال» خوش آمدید! + عکس