Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@04:09:17 GMT

سایه شیطان در سرنوشت دختر ۱۴ ساله

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۳۶۵۰

سایه شیطان در سرنوشت دختر ۱۴ ساله

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مرد ۳۴ ساله در گاوداری دایی اش به دختر نوجوان رحم نکرد و به دام وسوسه شیطانی افتاد. این مرد شوم دیروز در دادگاه ادعای عجیبی را پیش روی تیم پلیسی قرار داد. اواخر سال ۹۷ یک دختر ۱۴ ساله به نام مینا همراه مادرش به پلیس آگاهی ورامین رفت و از مردی که وی را آزار داده بود، شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دختر که حال مساعدی نداشت در تشریح جزئیات ماجرا گفت: پدرم در یک گاوداری کار می‌کند و من و مادرم هم در همان جا ساکن هستیم. دیروز خواهرزاده صاحب گاوداری به نام ایمان که گاهی اوقات به آن جا می‌آمد مرا به تنهایی در گاوداری دید. او که حال طبیعی نداشت و به نظرم مشروب خورده بود به سمتم حمله کرد و بدون توجه به التماس هایم وحشیانه مرا آزار داد. با شکایت دختر نوجوان، وی به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان در گزارشی اعلام کردند که این دختر تحت آزار قرار گرفته است. به این ترتیب ایمان ۳۴ ساله ردیابی و بازداشت شد، اما جرم سیاهش را گردن نگرفت.

در دادگاه
وی دیروز در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی تولیت و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد. در ابتدای جلسه دختر نوجوان در حالی که اشک می‌ریخت برای متهم اشد مجازات خواست. وی گفت:پدر و مادرم در گاوداری دایی متهم کار می‌کردند. من چند بار او را در آن جا دیده بودم و حتی می‌دانستم همسرش باردار است. او آن روز حال طبیعی نداشت و به سمتم حمله ور شد و بدون توجه به التماس هایم چنین بلایی سرم آورد و زندگی ام را سیاه کرد.

پدر وی نیز به قضات گفت: وقتی دخترم به خانه برگشت حال وخیمی داشت. ما او را به بیمارستان رساندیم و آن جا بود که متوجه ماجرا شدیم. من برای ایمان حکم اعدام می‌خواهم. وقتی ایمان در جایگاه ویژه ایستاد جرمش را گردن نگرفت. وی گفت: قبول دارم آن روز مشروب خورده بودم، اما حالم خوب بود.

من برای سرکشی به گاوداری به آن جا رفته بودم که با مینا روبه رو شدم. چون همسرم در خانه نبود، او را به خانه مان آوردم، اما وقتی مینا به خانه مان آمد متوجه شدم حالش خوب نیست. او پس از چند دقیقه به گاوداری برگشت و نمی‌دانم چرا چنین شکایتی را علیه من مطرح کرده است. من او را آزار نداده‌ام و نمی‌دانم چه کسی چنین بلایی سرش آورده است.

منبع: روزنامه خراسان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث حوادث آزار و اذیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۳۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل عجیب فروشنده مزون توسط دختر ۱۱ ساله

سرهنگ عبدالرضا ضربت از دستگیری مادر و دختری خبر داد که صاحب یک مزون لباس را کشته و دخترش را مجروح کرده بودند.

وی افزود: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان شیراز را اعلام کرد که تیمی از ماموران انتظامی پاسگاه کفترک در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد دختر ۱۱ ساله به همراه مادر ۴۰ ساله‌اش برای خرید لباس به یک منزل که مزون خانگی بود رفته بودند که پس از پرو کردن لباس، فروشنده زن این دو خریدار را مسخره کرد که پس از مشاجره منجر به درگیری شد.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که دختر ۱۱ ساله پس از برداشتن سلاح سرد از آشپزخانه، فروشنده ۵۰ ساله را به قتل رساند.

ضربت بیان کرد: در ادامه درگیری، زن ۴۰ ساله (مادر قاتل) با سلاح سرد دختر مقتول را نیز مجروح کرد.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز گفت: ماموران انتظامی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند که با اقدامات فنی موفق شدند مخفیگاه قاتل و مادرش را شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت آنان را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه مجروح به بیمارستان منتقل شد و در حال حاضر وضعیت جسمانی وی رضایتبخش است، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

منبع: ایرنا

tags # قتل سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • قتل عجیب فروشنده مزون توسط دختر ۱۱ ساله
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله
  • قتل در مزون لباس
  • مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت
  • سیل جان ۳ دختر را در کرمان گرفت / آخرین خبر از سرنوشت دختران
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • خدا، مردم، میهن
  • سرنوشت بلدیه تهران | آیا این بنا امسال افتتاح می شود؟