Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، سریال «الف ویژه» که چندی پیش به کارگردانی کمال تبریزی متوقف شده بود قرار است با همین کارگردان و به تهیه کنندگی زینب تقوایی به چرخه تولید بیافتد. 

این روزها حامد افضلی در حال بازنویسی فیلم‌نامه «الف ویژه» است و بزودی سریال وارد مرحله پیش تولید می‌شود. 

تعدادی از سکانس‌های «الف ویژه» به کارگردانی تبریزی تصویربرداری شده بود، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که در نسخه‌ جدید از این تصاویر ضبط شده استفاده نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش فارس، در ابتدا قرار بود این سریال به تهیه کنندگی زینب تقوایی و کارگردانی محمدرضا هنرمند برای ماه رمضان ساخته شود، اما بعد از مدتی به دلیل مشکلاتی که بین گروه تولید و تلویزیون بوجود آمد این امر میسر نشد و سریال به گروه دیگری به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی محمد مسعود سپرده شد. بخشی از سکانس‌های ابتدایی سریال توسط گروه دوم تصویربرداری شد اما در میانه راه متوقف شد.

حسین محجوب بازیگر نقش اصلی این سریال است که در نقش «سعدی» شاعر برجسته قرن هفتم هجری به ایفای نقش پرداخته است. در این سریال نادر فلاح در نقش مهران، فریبا متخصص در نقش همسر سابق مهران به ایفای نقش پرداختند. شنیده‌ها حاکی از این است که بخش عمده‌ای از بازیگران اصلی و فرعی سریال تغییر خواهند کرد. 

داستان این سریال درباره فردی به نام مهران است که بازیگر است اما از آندسته بازیگرانی است که هیچ‌گاه نقش‌های اصلی به وی پیشنهاد نمی‌شود تا اینکه یک روز نقش سعدی به او پیشنهاد می‌شود اما یک شب سعدی در خواب به سراغ او می‌آید، اما مهران به حرف‌های او بی توجهی می‌کند و همین منجر به رخ دادن اتفاقاتی جالب می‌شود. 

به گزارش فارس،«الف ویژه» به نویسندگی حامد افضلی سریالی ۲۶ قسمتی است و تمامی لوکیشن‌ها در تهران و اطراف تهران هستند. این سریال زائیده تخیل نویسنده است و طوری است که گذشته و حال در فضایی فانتزی به هم می‌آمیزند، ‌ ژانر سریال نیز کمدی است. این سریال قرار بود به کارگردانی محمدرضا هنرمند و تهیه کنندگی زینب تقوایی تولید شود اما بنا به دلایلی به گروه دیگری واگذار شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۴۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۵ فیلم‌نامه

شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی در جلسه اخیر با ۵ فیلم‌نامه موافقت کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فیلم‌نامه‌های: «زیبا صدایم کن» به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی، کارگردانی سید رسول صدر عاملی و نویسندگی آرش صادق بیگی‏ و میلاد و محمدرضا صدر عاملی، «مومو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی اکبر ثقفی و نویسندگی علی اکبر ثقفی‏‏ و شراره سروش، «یک عشق زیبا» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی قاسم فهیم خواه، «خاتی» به تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی و نویسندگی فریدون نجفی و «برای رعنا» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی و نویسندگی ایمان آقامحمدحسین یزدی، موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • «زیبا صدایم کن» صدرعاملی مجوز ساخت گرفت
  • صدور پروانه ساخت برای ۵ فیلم‌ سینمایی
  • عکس| چهره کمتر دیده شده الناز شاکردوست در یک فیلم سینمایی
  • رسول صدرعاملی «زیبا صدایم کن» را می‌سازد
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۵ فیلم‌نامه
  • بهروز افخمی در حال نوشتن رمان قتل داریوش مهرجویی
  • «آخرین تولد» هم به اکران آنلاین رسید
  • «آخرین تولد» برنامه جدید اکران آنلاین فیلم‌نت
  • نون خ ۵ پربیننده‌ترین سریال نوروزی