Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-23@20:53:20 GMT

یک نذری جالب؛ بلیت رایگانِ تئاتر

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۴۲۰۷

یک نذری جالب؛ بلیت رایگانِ تئاتر

نمایش «فرات بر صراط» با عنوان نذر فرهنگی و به صورت رایگان در سالن آمفی تئاتر مسجد امیرالمومنین در حال اجراست.

به گزارش شریان نیوز،نمایش آیینی «فرات بر صراط» به کارگردانی علیرضا مرتضوی و تهیه‌کنندگی سعیده صفارهرندی، از ٦ مهر روی صحنه می‌رود.

این نمایش با عنوان نذرفرهنگی به صورت رایگان روی صحنه می‌رود و ورود برای عموم آزاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه این نمایش آمده است:  «انتخاب کردن، شاه کلید رسیدن به اوج است یا سقوط به پایین‌ترین جایگاه‌ها. آن‌جایی که باید انتخاب کرد و سعادت را به جای شقاوت و سپیدبختی را جابگزین شوربختی کرد. نمایش فرات بر صراط، تلنگری است برای همین انتخاب کردن در لحظات خطیر زندگی. به راستی انتخاب‌های ما چگونه است؟»

«فرات بر صراط» به مدت یک هفته از ٦ الی ١٢ مهر ساعت ١٩ در سالن آمفی تئاتر مسجد امیرالمومنین اجرا می‌شود.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۴۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد

به همت شرکت کتیبه شمس و همکاری انجمن موسیقی و انجمن نمایش استان یزد، دور همی صمیمانه‌ای با حضور پیشکسوتان عرصه موسیقی و هنرمندان هنر‌های نمایشی استان یزد در مکان برج آسمان برگزار شد.

در این آیین که با حضور سید عباس دهقان معاون هنری، سلمان برقی رئیس امور هنری، مهدیه امامی کارشناس حوزه نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید خالویی رئیس انجمن موسیقی و علی جاور رئیس انجمن هنر‌های نمایشی استان همراه بود در یک فضای صمیمی و گرم هنرمندان به گفتگو و بیان خاطره پرداخته و پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری جشنواره‌ها، اجرا‌ها و پیشبرد فرهنگ و هنر استان به مسئولین اداره ارشاد و روسای انجمن‌های موسیقی و نمایش ارائه دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت جراحی شد
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • اردیبهشتِ تئاتر شهرزاد با سه نمایش متفاوت
  • یک اردیبهشت بی‌بدیل
  • نمایش «باغ آرزو» به روی صحنه تئاتر نیشابور رفت