Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@13:11:34 GMT

بیانسه و ادل با هم دوئل می‌کنند؟

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۱۴۴۸۷

بیانسه و ادل با هم دوئل می‌کنند؟

آفتاب‌‌نیوز :

تدر در مصاحبه‌ای با ایستگاه رادیویی زد ۱۰۰ نیویورک مدعی شد که این دو ابرستاره‌ موسیقی پاپ هر دو در این ترانه مشارکت داشته‌اند و قرار است این ترانه در آلبوم آینده‌ی گروه وان ریپابلیک به نام «انسان» منتشر شود.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ تدر می‌گوید کریس مارتین آوازخوان گروه کلدپلی نیز با تک‌نوازی پیانو در اجرای این ترانه مشارکت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تدر جزئیات بیشتری در اختیار رسانه‌ها قرار نداد و از همین رو برخی از کاربران رسانه‌های اجتماعی می‌گویند، این حرفش شوخی بوده است.

ادل پس از ترانه‌ «آب زیر پل» که در سال ۲۰۱۶ روانه‌ بازار کرد و جزئی از سومین آلبوم‌اش به نام «۲۵ان» بود، تک‌ترانه‌ دیگری منتشر نکرده است. این خواننده‌‌ بریتانیایی از آن پس خیلی کم در انظار عمومی ظاهر شد تا در میان هوادارن‌اش شایعه شود که دارد روی ترانه‌ی جدیدش کار می‌کند. تازه‌ترین آلبوم بیانسه ترانه‌های نسخه‌ بازسازی‌شده‌ی کارتون «شیر شاه» است که خودش آن را تولید و تنظیم کرده است.

به نوشته ایندیپندنت، تدر گفت «ما مواد و مصالح لازم برای دست کم یک آلبوم کامل جدید را آماده داریم و این خبر خوبی است. به همین خاطر ترانه‌ها را یکی پس از دیگری منتشر کرده‌ایم. تک‌ترانه‌ جدید «نجاتم بده» به نوعی اولین این کارها بود...این چرخ دوباره به گردش افتاده و کلی ترانه برای انتشار داریم. در یکی از ترانه‌های ما بیانسه و ادل حضور دارند و کریس مارتین با تک‌نوازی پیانو آن‌ها را همراهی می‌کند».

تدر پیش از این تک‌ترانه‌‌های «هالو»، «ایکس او» و «اینجا هستم» را با بیانسه هم‌نویسی کرده بود و در ترانه‌‌های «جبران»، «شایعه شده» و «میزهای گردان» با ادل هم‌کاری کرده است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بیانسه ادل موسیقی موسیقی پاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۴۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امیر خلوت» کدام یک از ترانه‌هایش را بیشتر از همه دوست دارد؟

زی‌سان: امیر خلوت در برنامه «به وقت بهار» حاضر شد و مجری برنامه از او خواست که تکست مورد علاقه‌اش را اجرا کند.

به گزارش زی‌سان،  امیر خلوت بخشی از تکست آهنگ «توی قوی‌تری» را در برنامه اجرا کرد و اعلام کرد که این تکست را از همه بیشتر دوست دارد. تکست مورد علاقه «امیر خلوت» از آهنگ «توی قوی‌تری» به شرح زیر است:
.....
اگه شده روح پاکت مریض 
حتی آسمونت اگه شده خاکستری
حتی رفتی اگه راه دور و خوابت پرید
تو قوی تری باختنو یادش نگیر
....

tags # موسیقی رپ سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • خواننده محبوب ناصر حجازی چه کسی بود؟
  • نسخه الکترونیکی «آتش» منتشر شد/ این بارگوش می‌بیند و چشم می‌شنود
  • بررسی ترانه‌های ماندگار در برنامه «شب های فرهنگ»
  • نوروز زابل
  • شکیرا ول‌کن نیست: سیلی دوباره به صورت پیکه!‏
  • شکیرا: جدایی از پیکه؟ از بند شوهر آزاد و رها شدم!
  • آقای قربانی با صدای شما عاشق شدیم...
  • عکس| عباس قادری از تقلیدکننده صدایش شکایت کرد!
  • آواز سه نسل خوانندگی در «شهر مناجات»/ با این آلبوم آرام می‌گیرید
  • «امیر خلوت» کدام یک از ترانه‌هایش را بیشتر از همه دوست دارد؟