Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال امارات علاوه بر باشگاه‌های لیگ برتر به دنبال صدور مجوز حرفه‌ای ۹ باشگاه لیگ دسته اول این کشور است. ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دریافت مجوز حرفه‌ای به طور معمول در برخی از کشورها تنها برای تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و یا تیم‌های پله‌های بالایی جدول صورت می‌گیرد اما فدراسیون فوتبال امارات با توجه به صدور مجوز حرفه‌ای برای کلیه باشگاه‌های لیگ برتر این کشور برای نخستین بار به دنبال صدور این مجوز برای تیم‌های دسته اول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس طبق معیارهای تعریف شده 9 باشگاه لیگ دسته اول امارات امکانات و زیرساخت‌های لازم را برای دریافت مجوز حرفه‌ای فراهم کرده‌اند و پرونده‌های مربوطه از طریق فدراسیون فوتبال امارات به AFC ارسال خواهد شد تا برای نخستین بار بیشتر باشگاه‌های لیگ دسته اول امارات هم علاوه بر باشگاه‌های لیگ برتر مجوز حرفه‌ای دریافت کنند.

روزنامه الاتحاد خبر داد؛ کاهش سهمیه امارات در لیگ قهرمانان آسیا

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال امارات

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال امارات فدراسیون فوتبال امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۱۴۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی النصر و شباب الاهلی + پخش آنلاین

پخش زنده بازی النصر و شباب الاهلی در چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای امارات از ساعت ۲۰:۰۰ امشب آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های النصر و شباب الاهلی امشب _دوشنبه بیست و نهم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای امارات با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز النصر و شباب الاهلی

لیگ حرفه‌ای امارات (النصر - شباب الاهلی) ساعت ۲۰:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 745396

دیگر خبرها

  • حکم تاریخی در هلند: کسر 18 امتیاز از قعرنشین!‏
  • آشتیانی: صنعت نفت بعد از دریافت گل اول متلاشی شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت اللهی (+فیلم)
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت‌اللهی
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و شباب الاهلی + پخش آنلاین
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • نتایج بازی‌های چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای مردان